Budi dio naše mreže

Martina Lukić, tridesetogodišnja ljubiteljica riječi i jezika, odlučila se za pisanje malo drugačije priče, a nazvala ju je SionMedia. Radi se o agenciji koja za cilj ima pomagati malim poduzetnicima da na prepoznatljiv i privlačan način ispričaju priču svog brenda. "Želim pokazati da se uspjeh može postići uz poštivanje vrijednosti i istinske komunikacije, stvarajući sadržaj koji ima smisla i pozitivno utječe na zajednicu", kaže Martina čiju priču donosimo u nastavku.

/ Magdalena Kralj

Martina Lukić, rodom iz Vodnjana, većinu života provela je u Zagrebu gdje je odrasla i školovala se. Ova tridesetogodišnjakinja po struci je magistra lingvistike i magistra južnoslavenskih jezika i književnosti, a o sebi kaže: “Jezik i riječi oduvijek su mi bili ljubav, ali od svih titula, najdraža mi je ona da sam ljubljeno dijete Božje.”

Ova ljubiteljica riječi i jezika odlučila se za pisanje malo drugačije priče, a nazvala ju je SionMedia. Radi se o agenciji koja za cilj ima pomagati malim poduzetnicima da na prepoznatljiv i privlačan način ispričaju priču svog brenda, priču koja ih opisuje i definira. “Vjerujem da su riječi moćne i da svaka priča zaslužuje biti ispričana na kreativan način”, kaže Martina koja se u svom radu fokusira na izgradnju brendova kroz kreativne strategije te osigurava da ideje njezinih klijenata budu prepoznate i cijenjene.

Od svih titula, najdraža mi je ona da sam ljubljeno dijete Božje.

Društvene mreže postale su dio našeg svijeta i mogli bismo reći da ga je u ovoj fazi već teško zamisliti bez njih, pogotovo mlađe generacije koje život bez moderne tehnologije i ne poznaju. Martina također prepoznaje tehnologiju i društvene mreže kao moćne alate pune prilika, ali i opasnosti. “One nude priliku za povezivanje, stvaranje zajednice i vidljivost malim poduzetnicima koji možda nemaju velike resurse. No, s druge strane, tu su i opasnosti – prevelika izloženost, površnost i gubitak autentičnosti. Upravo zato želim da SionMedia bude netko tko će pomagati ljudima da izgrade stabilan i zanimljiv brend, da se ne uspoređuju s drugima i da ostanu svoji u moru generiranog sadržaja”, ističe.

“Kroz SionMediu želim pokazati da društvene mreže, unatoč svim manipulativnim sadržajima koji ih preplavljuju, mogu biti korištene u dobre svrhe. Moj cilj je stvoriti prostor koji, ne samo da pomaže poduzetnicima da izgrade svoje brendove, već i inspirira, pomaže i služi. Želim pokazati da se uspjeh može postići uz poštivanje vrijednosti i istinske komunikacije, stvarajući sadržaj koji ima smisla i pozitivno utječe na zajednicu”, kaže Martina.

Posao poput “Grada Jahvina”

Martinina priča s digitalnim marketingom krenula je prije SionMedia kada je spontano za vrijeme studija iz hobija pokrenula beauty blog na društvenim mrežama i vrlo brzo privukla veliku zajednicu pratitelja. “Taj blog otvorio mi je vrata suradnji s raznim svjetski poznatim brendovima i pokazao mi koliko su društvene mreže moćan alat ako se koriste s pravim ciljem”, rekla je.

To iskustvo kasnije spojeno sa strukom pomoglo joj je da shvati da želi pomagati malim poduzetnicima, sanjarima i kreativcima “da izgrade autentične poruke, postanu vidljivi i ostvare svoje snove. Tako je nastala SionMedia – mjesto gdje se trudim spajati svoje talente kako bih drugima pomagala ispričati njihovu autentičnu priču koja privlači pažnju publike”.

Foto: Privatna arhiva

Još jedna zanimljivost je što je samo nekoliko mjeseci prije otvaranja obrta Martina počela moliti za svoj poziv u karijeri. “Zamolila sam Boga da mi u sljedećih 6 mjeseci pokaže svoj plan i što trebam učiniti. Nakon samo mjesec dana, dogodile su se situacije zbog kojih sam otišla iz prijašnje firme, a točno na 6 mjeseci od te molitve otvorila sam svoj obrt.”

Tako je nastala SionMedia – ime koje nosi priču, vjeru i moje poslanje.

Pitali smo Martinu odakle inspiracija za naziv obrta, a ona nam je rekla kako je on zapravo proizašao iz spontane molitve kada joj je prijatelj rekao da će ovaj posao za nju biti poput “Grada Jahvina”. “U tom trenutku sinulo mi je ime Sion, koje simbolizira mjesto pomazanja, blagoslova i Božje vladavine. Tako je nastala SionMedia – ime koje nosi priču, vjeru i moje poslanje”, rekla je.

Početci i izazovi

Pokretanje vlastitog poslovanja nosi sa sobom različite izazove. Naša sugovornica kaže kako je najveći izazov za nju bio strah od neuspjeha i financijska (ne)sigurnost. “Pokrenuti vlastiti obrt od nule zahtijeva iznimnu hrabrost, jer u tom početku ne postoji garancija da će prihodi biti dovoljni za pokrivanje svih troškova, poput doprinosa, poreza i osnovnih životnih potreba. Taj strah zna biti jako paralizirajući, ali vjerovala sam da nisam sama – Bog je bio uz mene i vodio me kroz sve”, ističe.

Bog je bio uz mene i vodio me kroz sve.

Još jedan od većih izazova s kojima se susrela na putu pokretanja vlastitog poslovanja bio je neznanje o birokratskim postupcima i svim obvezama koje su dolazile s pokretanjem obrta. Nije bilo lako razumjeti koji su svi potrebni koraci, od registracije, poreznih obveza, do svih drugih administrativnih procedura. “Sve te stvari zahtijevale su dodatnu pažnju i trud, jer nisam imala prethodnog iskustva, a informacije nisu uvijek bile lako dostupne. Iako je početak bio zbunjujući, naučila sam se snalaziti kroz birokratske zahtjeve, a s vremenom su postali dio svakodnevice”, kaže Martina.

Foto: Privatna arhiva

Kako bi stvorila stabilni početak, Martina je najprije napisala poslovni plan i prijavila se za potporu za samozapošljavanje od HZZ-a. Iako mnogi za to unajmljuju stručnjake, ona je odlučila pisati poslovni plan sama. “Iako nisam imala pojma kako bi to točno trebalo izgledati, vjerovala sam da će Bog blagosloviti moju odluku i iskoristiti moj dar za pisanje, čak i u tom procesu, i kao što je uvijek bilo, sve se savršeno posložilo”, posvjedočila nam je Martina.

Svaki put kada bih gubila nadu i vjeru, oni su bili tu da me ohrabre i podsjete na moj cilj.

U cijelom tom procesu uvelike joj je pomogla velika podrška njezinih bližnjih. “Svaki put kada bih gubila nadu i vjeru, oni su bili tu da me ohrabre i podsjete na moj cilj. Njihova vjera u mene bila je pravi vjetar u leđa koji me tjerao da nastavim, čak i kad sam bila nesigurna u svoje korake. Bez njih, sigurno ne bih imala hrabrosti poduzeti ovaj korak”, istaknula je Martina.

Foto: Privatna arhiva

Što sve SionMedia malim poduzetnicima nudi?

Budući da Martinina struka ipak lingvistika, u svom radu posebno se fokusira na jezični aspekt digitalnog marketinga. “Vjerujem da su riječi alati koji prenose poruke, grade odnose i stvaraju povjerenje.”

SionMedia nudi razne usluge u području digitalnog marketinga, ali glavni fokus je na kreiranju sadržaja za društvene mreže, copywritingu, storytellingu, brandingu, komunikacijskim strategijama i kretivnom savjetovanju. “Točnije, strateškom osmišljavanju sadržaja za društvene mreže koji privlači pažnju i gradi angažman s publikom, preciznom pisanju tekstova koji komuniciraju jasnu poruku i potiču akciju, pričanju autentičnih i uvjerljivih priča koje stvaraju emocionalnu povezanost s brendom, vizualnoj izgradnji identiteta brenda koji ostavlja snažan dojam, definiranju načina komunikacije na online platformama i pružanju ideja i smjernica za kreativni razvoj poslovanja”, objasnila je Martina.

Vjerujem da su riječi alati koji prenose poruke, grade odnose i stvaraju povjerenje.

Svi detalji o uslugama koje ona nudi mogu se pronaći na web stranici i društvenim mrežama SionMedie.

Uz navedene usluge, Martina svakodnevno putem storyja i objava na društvenim mrežama dijeli male savjete i trikove za digitalni marketing, kako bi pomogla poduzetnicima da se bolje snađu u online svijetu i korak po korak unaprijede svoje poslovanje.

Povjerenje, kvaliteta i autentičnost vrijednosti su kojima se Martina u svom poslu vodi. “Smatram da je povjerenje temelj svakog odnosa i vjerujem da je ključno za izgradnju dugoročnih i uspješnih poslovnih veza”, rekla je i dodala kako je kvaliteta također nešto što nastoji osigurati u svemu što radi – od sadržaja koji kreira do komunikacije s klijentima – “kvaliteta mora biti na prvom mjestu jer vjerujem da se samo tako može postići pravi uspjeh.”

Smatram da je povjerenje temelj svakog odnosa.

Na koncu je istaknula i važnost autentičnosti jer, kaže, želi pomoći klijentima da pružaju usluge koje odražavaju stvarne vrijednosti njihovog brenda.

Posao koji gradi povjerenje u Boga

Kao najveće plodove svoga rada Martina je istaknula zadovoljne klijente i njihove uspjehe. “Kada vidim kako mali poduzetnici rastu, kako se ostvaruju njihovi snovi i kako postaju vidljivi, znam da sam na pravom putu.”

Foto: Privatna arhiva

Ipak, budući da je SionMedia jako mlada agencija i da je prošlo tek 4 mjeseca od početka poslovanja, naša sugovornica kaže kako najveće plodove vidi na sebi. “Ovaj posao izgrađuje moju ljubav prema drugima, povjerenje u Boga i sposobnost da otpustim kontrolu. Naučila sam da ponekad treba samo vjerovati, pustiti stvari da se odvijaju i prepustiti se Božjoj providnosti. I vjerujte mi, to je velika lekcija – kad prestanem sve kontrolirati, stvari se počnu slagati na način na koji nikad ne bih mogla predvidjeti!”

Vjera je važan dio Martininog života, stoga je s poslom spaja tako što sve što radi, radi kroz molitvu. “Molim i zagovaram za svoje klijente – one koji su već tu, ali i za one koji će tek doći. Svaki projekt, svaku odluku i svaki korak predajem Gospodinu, vjerujući da će On voditi moj rad i blagosloviti moj trud”, rekla je i objasnila kako svoj profesionalni angažman gleda kao poziv kojim nastoji “svjedočiti svoju vjeru i služiti drugima s ljubavlju i predanošću”.

Savjeti za kraj

U šumi raznoraznih sadržaja koji se na sve strane danas nude može biti teško probiti se i opstati. Martina zato savjetuje:

“Prvo, budite autentični. Vaša priča je ono što vas čini jedinstvenima. Ljudi prepoznaju kada je netko svoj i iskren i s takvim se osobama lakše povezuju.

Drugo, ostanite dosljedni. Gradnja brenda zahtijeva vrijeme i upornost. Budite dosljedni u komunikaciji i svom vizualnom identitetu kako bi izgradili prepoznatljivost i povjerenje.

Treće, kreirajte sadržaj koji ima vrijednost. To je ključno za društvene mreže jer privlači i angažira publiku, čineći brend relevantnim i korisnim za njih.”

Malim poduzetnicima i onima koji razmišljaju upustiti se u avanturu otvaranja vlastitog obrta Martina poručuje da ne odustaju od svojih snova, ali da se i pripreme. “Bitno je da izrade kvalitetan poslovni plan, istraže tržište i jasno definiraju svoje usluge kako bi znali što nude i kome”, rekla je i objasnila kako upravo dobra priprema omogućuje bolje razumjeti izazove i prilike te se lakše nositi s početnim nesigurnostima.

“Ali iznad svega – neka vjeruju Bogu, neka osluškuju gdje ih On šalje i neka sve prolaze kroz molitvu. Ako je On stavio taj san u njihovo srce, onda će On i providjeti sve što je potrebno da se taj san ostvari. Korak po korak, strpljivo i hrabro”, poručila je Martina.

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate prijedlog za vijest, pošaljite nam na info@hkm.hr

Rezultati pretrage za pojam:

Danas slavimo sv. Joakima i Anu, Isusove djeda i baku – savršen dan da se prisjetimo i naših ‘neopjevanih heroja