Budi dio naše mreže

"Neko vrijeme vjerovao sam da su se čuda događala samo u biblijska vremena. Mislio sam da su Isus u Evanđeljima i njegovi apostoli iz Djela apostolskih činili čudesa s jedinom svrhom uspostavljanja rane Crkve na snažnim temeljima. Međutim, čudo koje sam doživio prilikom kupovine kuće nešto je posvijestio mi je koliko nam je Gospodin blizu". Sljedeća je priča istinit i osoban prikaz jednog takvog malog "čuda".

/ dz

U Novom zavjetu vidimo mnoga čudesa učinjena kroz Isusa i apostole; na primjer:

Apostoli Petar i Ivan uspinjali su se u hrama na molitvu, a hroma čovjeka od rođenja svakodnevno su nosili i postavljali na vrata hrama zvana ‘Lijepa vrata’ da moli milostinju od ljudi koji su ulazili u hram. Kad je vidio Petra i Ivana da ulaze u hram, zatražio je milostinju, Petar ga je pažljivo pogledao, kao i Ivan, i rekao: ‘Petar ga zajedno s Ivanom prodorno pogleda i reče: “Pogledaj u nas! Dok ih je molećivo motrio očekujući od njih nešto dobiti, reče mu Petar: “Srebra i zlata nema u mene, ali što imam – to ti dajem: u ime Isusa Krista Nazarećanina hodaj! I uhvativši ga za desnu ruku, pridiže ga: umah mu omoćaše noge i gležnjevi pa skoči, uspravi se, stane hodati te uđe s njima u Hram hodajući, poskakujući i hvaleći Boga. (Djela 3, 1-7).

Prepoznajte čuda

Kroz povijest, do danas, znam da su mnoga čuda, možda samo mala čuda – ali ne manje značajna – postignuta od raznih ljudi. Kršćani, pa čak i nekršćani trebaju dati slavu i hvalu Bogu i obratiti pažnju na ta mala čuda za koja sam siguran da se događaju češće nego što shvaćamo. Ponekad Bog želi upotrijebiti “druge ljude” da bi nam nešto poručio. To je, siguran sam, često rezultat molitve, ali uvijek rezultat Božje dobrote i milosrđa.

Sljedeća je priča istinit i osoban prikaz jednog takvog malog “čuda” koje se dogodilo tijekom godina mog prelaska na katoličanstvo. Evo, predstavljam ovu priču; Nadam se da ćete to smatrati jednako značajnim kao i ja kad sam shvatio da nam je Bog uvijek prisutan i blizak.

Moja čudesna priča

Od moje inicijacije u crkvu, moj život krenuo je u drugom smjeru. Neke su se promjene činile duhovno beznačajne u vrijeme kada su se dogodile, ali retrospektivno, promjene su zbog rezultata bile ogromne. Kupnja moje prve kuće bila je jedna značajna promjena i još jedna znamenitost na mom duhovnom putu.

Ideja o kupovini kuće koju sam iznajmljivao mi je pala na pamet. U početku sam ignorirao ideju, a obično ignorirana ideja jednostavno kreće dalje i ubrzo se zaboravlja. No, ova je ideja ostala poput nepozvanog prijatelja. Kako sam nastavio raditi na kući, s čavlom ovdje i potezom boje tamo, ideja da budem vlasnik počela me jako privlačiti. Počeo sam moliti za to i odnio je Isusu u molitvi. Misao je postala jača, pa sam je usvojio.

Kuća/ Unsplash

Svaki dan sam ovu ideju nosio sa sobom, gdje god bih išao. Tada sam se počeo pitati, koja je vrijednost ideje? Često je to preteča djelovanja, ponekad katalizator, ali ono što je zaista važno jest je li to dobra ideja ili ne, a postati vlasnikom mog iznajmljenog imanja bila je meni sjajna ideja. Te večeri, dok sam čitao sveti spis, pročitao sam Isusove riječi:

“Stoga vam kažem: Sve što god zamolite i zaištete, vjerujte da ste postigli i bit će vam!” (Marko 11,24).

Da, želio sam kupiti kuću, ali stvarno nisam vjerovao da mogu. Sama procjena koštala bi tjedne plaće, a morao ju je obaviti odvjetnik. Iako sam uštedio nešto novca, imao sam automobil koji je iziskivao svoje, morao sam se pripremiti za zimu. Odnosno, kupiti drva za ogrjev, a bilo je i drugih hitnih pitanja. Moja radna situacija nadopunjavala je moj pesimizam; moje je radno mjesto je bilo na pola radnog vremena. Sječa drveća bila je dobar posao kada sam ga uspio pronaći jer je konkurencija bila uvijek prisutna i bio sam sam bez posade i opreme.

Običnog dana ponekad se dogode izvanredni događaji. Takav je dan bio sredinom kolovoza kad sam otišao u lokalno drvosječe kupiti šperploču kako bih dovršio svoj trenutni projekt. Tamo sam tamo započeo razgovor s drugim prijateljima, a ljubaznost je uobičajena vrlina u malim gradovima. Tijekom razgovora otkrili smo da je kuća koju sam iznajmljivao kuća u kojoj je on praktički odrastao. “Mogu li je ponovno vidjeti, pitao je?” Ne želeći uvrijediti bliskog prijatelja ili rođaka vlasnika, odgovorio sam: “Zašto ne, a kuća je u blizini.”

Nedovoljno novca

Približivši se kući i tijekom kratkog obilaska, djelovao je na trenutak izgubljen na putu. Tada je rekao da je impresioniran stanjem doma i popravcima koje sam obavio jer je nekoliko godina bio prazan. “Hvala”, rekao sam. “Iznajmljujete li ili kupujete?” upitao. Tada sam spomenuo da bih volio kupiti kuću, ali prvo sam morao uštedjeti dovoljno novca za procjenu, a do tada sam siguran da će vlasnici imati još nekoliko ponuda.

Novac / Unsplash

Sljedeća izjava u našem razgovoru bila je prekretnica u mom životu. “Ja sam odvjetnik, a ova kuća je za mene posebna. Vidim da ćete se dobro pobrinuti za nju i rado ću vam dati besplatnu procjenu. ” Bio sam ushićen i zahvalan Bogu na ovakvom razvoju događaja. Dao mi je svoju posjetnicu, rekao mi je da pokupim procjenu za dva dana i otišao je. Tog sam dana znao da Gospodin sluša.

Bio sam na korak do svog cilja; kuća je bila “na tržištu”, a vlasnik je precizirao da imam trideset dana da potvrdim namjeru za kupnju. Pročitao sam Marka 11, 24 i počeo razmišljati optimističnije. Organizirao sam potrebnu dokumentaciju, procjenu, provjeru prihoda, popis dugova itd. i otišao u glavnu banku u najbližem gradu kako bih predao zahtjev za kredit.

Banka odbija moj zahtjev

U roku od tjedan dana primio sam pismo od te banke. Sa zrakom samopouzdanja i optimizma otvorio sam to pismo, a razočaranje me pogodilo poput tsunamija. Pisalo je – zajam odbijen. Ljut i zbunjen krenuo sam prema crkvi kako bih razgovarao sa svojim Isusom u presvetom sakramentu. Ostao sam, molio i čekao. Trebalo je prevladati svoj bijes i razočaranje. Učinio sam sve što sam trebao, ali rezultati su bili sumorni.

Neizvjesnost/ Unsplash

Uslišana molitva

Vlč.. Labec je ušao i rekao: “Dobro jutro”, a zatim je ušao u sakristiju. Nakon nekoliko minuta slijedio sam ga. Trebalo mi je duhovno vodstvo, pogotovo tada. Njegov savjet, koliko je bio sažet, ostao mi je svih ovih godina u srcu i primijenio sam ga više puta. “Dođite sa zahtjevom do vrha”, rekao je. “Posjetite predsjednika banke i sjetite se da imate stalno zaposlenje kao upravitelj župe.”

Istog dana vratio sam se u banku, razgovarao s predsjednikom i otišao s odobrenjem zajma. Osjećao sam se kao da je moj anđeo čuvar otišao prije mene, pripremajući moj put. Toliko sam bio zahvalan tada. Toliko sam Gospodinu zahvalan i sada!

Zgrade / Unsplash

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate prijedlog za vijest, pošaljite nam na info@hkm.hr

Rezultati pretrage za pojam:

Danas slavimo sv. Joakima i Anu, Isusove djeda i baku – savršen dan da se prisjetimo i naših ‘neopjevanih heroja