Ovog petka, 20. rujna, nagradu je najbržim i točnim odgovorom osvojila korisnica aplikacije HKM-a Đurđica Krbavac. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 27. rujna kada ćemo također nagrađivati.
Nagradno pitanje glasilo je: Što su masovni mediji, a točan odgovor je: Masovni mediji su sredstva masovne komunikacije. Zajedničko im je što su poruke potencijalno dostupne svima i što teku uglavnom jednosmjerno od medija prema korisnicima, što im je publika heterogena, anonimna i prostorno raspršena. Zakon o medijima (2013.) u masovne medije svrstava isključivo medije koji informiraju: “novine i drugi tisak, radijski i TV programi, sadržaji novinskih agencija, elektroničke publikacije, teletekst i ostali oblici dnevnog ili periodičnog objavljivanja urednički oblikovanih sadržaja prijenosom zapisa, glasa, zvuka ili slike” precizirajući nadalje da “mediji nisu knjige, udžbenici, katalozi i drugi nositelji objavljivanja informacija koji su namijenjeni isključivo obrazovnom, znanstvenom i kulturnom procesu, oglašavanju, poslovnoj komunikaciji itd.”. Mnogi teoretičari medija u masovne svrstavaju ipak i knjige, film, nosače zvuka i sl., budući da mogu bitno utjecati na kulturu, vjerovanja i ponašanje pojedinaca te društvo u cjelini.
Točan odgovor najbrže je poslala korisnica aplikacije HKM-a Đurđica Krbavac. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 27. rujna, a natjecatelj koji točno odgovori na pitanje i najbrže svoj odgovor pošalje na kviz@ika.hr, osvojit će vrijednu nagradu.
Podsjetimo, Informativna katolička agencija u suradnji s Agencijom za elektroničke medije svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05 , organizira kviz kojim potiče medijsku pismenost, a u kojem možete osvojiti vrijedne nagrade!
Edukativni kviz “Petkom u podne” od 6. rujna 2019. do 26. lipnja 2020. provodit će se na mobilnoj aplikaciji Hrvatske katoličke mreže. Svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05 , na mobilnoj aplikaciji pojavit će se edukativno pitanje o medijskoj pismenosti, a natjecatelj treba u što kraćem vremenu odgovor poslati mailom na kviz@ika.hr.
Cilj kviza je promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj, prvenstveno među djecom, mladima, roditeljima, skrbnicima i nastavnicima kako bi ih potaknuo na promišljanje o medijima, sigurnom korištenju tehnologija i kritičkom razmišljanju pri odabiru tema koje bi željeli čitati. O pojmovima s kojima ćete se susretati u edukativnom kvizu možete više saznati na mrežnoj stranici posvećenoj medijskoj pismenosti OVDJE.
Ako još niste, aplikaciju HKM-a možete preuzeti za Android OVDJE, a za iOS OVDJE.