Ovog petka, 29. studenog, nagradu je najbržim i točnim odgovorom osvojila korisnica aplikacije Tihana Glavičić. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 6. prosinca i tada ćete imati priliku osvojiti slikovnicu Božić velikih čuda - Ili želje, pisma, čokolade!
Nagradno pitanje glasilo je: Što je to javno mnijenje ili javno mišljenje?, a točan odgovor je: Javno mnijenje ili javno mišljenje su stajališta i opredjeljenja javnosti o važnim društvenim pitanjima ili problemima. Povezani zajedničkim interesima ili uvjerenjima pojedinci ili društvene skupine uspostavljaju zajedničko mišljenje o spornim pitanjima društva i politike kako bi utjecali na djelovanje institucija vlasti i/ili društva. Pritom su im glavni posrednici masovni mediji (TV, radio, tisak, internet), koji su pak po nekim istraživanjima zapravo glavni stvaratelji javnoga mnijenja. Istraživanje javnoga mnijenja započelo je 1930-ih u SAD-u (G. H. Gallup), najčešće radi utvrđivanja političkih stajališta građana uoči izbora, a danas se njime političke stranke služe i pri definiranju svojih programa. Javno mišljenje ispituje se metodom ankete i uzorka.
Točan odgovor najbrže je poslala korisnica aplikacije HKM-a Tihana Glavičić. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 6. prosinca, a natjecatelj koji točno odgovori na pitanje i najbrže svoj odgovor pošalje na kviz@ika.hr, osvojit će slikovnicu u izdanju Verbuma Božić velikih čuda – Ili želje, pisma, čokolade autora Mire Radalja. Ova topla božićna priča vodi nas u svijet dječaka Ive iz Ivansela u Ivanzemlji kojem se u bajkovitom ozračju toplog obiteljskog doma ukazuje veliko iskušenje o obliku velike vreće čokolade koja se sama dopunjava kad se njen sadržaj nesebično dijeli drugima. Slikovnicu je ilustrirala Andrea Petrlik Huseinović.
Podsjetimo, Informativna katolička agencija u suradnji s Agencijom za elektroničke medije svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, organizira kviz kojim potiče medijsku pismenost, a u kojem možete osvojiti vrijedne nagrade!
Edukativni kviz “Petkom u podne” od 6. rujna 2019. do 26. lipnja 2020. provodit će se na mobilnoj aplikaciji Hrvatske katoličke mreže. Svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, na mobilnoj aplikaciji pojavit će se edukativno pitanje o medijskoj pismenosti, a natjecatelj treba u što kraćem vremenu odgovor poslati mailom na kviz@ika.hr.
Cilj kviza je promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj, prvenstveno među djecom, mladima, roditeljima, skrbnicima i nastavnicima kako bi ih potaknuo na promišljanje o medijima, sigurnom korištenju tehnologija i kritičkom razmišljanju pri odabiru tema koje bi željeli čitati. O pojmovima s kojima ćete se susretati u edukativnom kvizu možete više saznati na mrežnoj stranici posvećenoj medijskoj pismenosti OVDJE.
Ako još niste, aplikaciju HKM-a možete preuzeti za Android OVDJE, a za iOS OVDJE.