Ovog petka, 8. studenog, nagradu je najbržim i točnim odgovorom osvojila korisnica aplikacije HKM-a Ankica Kokić. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 15. studenog i tada ćete imati priliku osvojiti knjigu "Vječni zaljubljenik"!
Nagradno pitanje glasilo je: Što je komunikacija?, a točan odgovor je: Komunikacija je prema prvom značenju – prijenos i razmjena informacija, pri čemu komunikator šalje poruku preko medija publici očekujući neke efekte (masovna komunikacija). Komunikacijskim formama, procesima i značenjima, odnosno sporazumijevanjem među ljudima bavi se komunikacijska znanost (komunikologija). Po modelu komunikacije H. Lasswella (1948) komunikacija treba odgovoriti na pet pitanja: 1) tko? (komunikator), 2) kaže što? (poruka), 3) kojim kanalom? (medij), 4) komu? (publika), 5) s kakvim rezultatom? (efekt). Komunikacija je društveni proces koji treba sagledavati u okviru društvenoga, ekonomskog i kulturnog konteksta.
Točan odgovor najbrže je poslala korisnica aplikacije HKM-a Ankica Kokić. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 15. studenog, a natjecatelj koji točno odgovori na pitanje i najbrže svoj odgovor pošalje na kviz@ika.hr, osvojit će knjigu osvojit će knjigu Vječni zaljubljenik (Poruka sv. Franje Asiškoga braći i suvremenom svijetu) Yvesa Ivonidesa u izadnju Veritasa. Riječ je o romansiranom životopisu sv. Franje Asiškog (2. izdanje), kojega autor (fra Ivon Ćuk) predstavlja kao zaljubljenika u Krista, čiji život i djelo još uvijek u sebi sadrže i nose opojnu, raspjevanu, izvornu kršćansku poruku o ljubavi i o oduševljenju za Isusa Krista i za njegovo Evanđelje.
Podsjetimo, Informativna katolička agencija u suradnji s Agencijom za elektroničke medije svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, organizira kviz kojim potiče medijsku pismenost, a u kojem možete osvojiti vrijedne nagrade!
Edukativni kviz “Petkom u podne” od 6. rujna 2019. do 26. lipnja 2020. provodit će se na mobilnoj aplikaciji Hrvatske katoličke mreže. Svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, na mobilnoj aplikaciji pojavit će se edukativno pitanje o medijskoj pismenosti, a natjecatelj treba u što kraćem vremenu odgovor poslati mailom na kviz@ika.hr.
Cilj kviza je promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj, prvenstveno među djecom, mladima, roditeljima, skrbnicima i nastavnicima kako bi ih potaknuo na promišljanje o medijima, sigurnom korištenju tehnologija i kritičkom razmišljanju pri odabiru tema koje bi željeli čitati. O pojmovima s kojima ćete se susretati u edukativnom kvizu možete više saznati na mrežnoj stranici posvećenoj medijskoj pismenosti OVDJE.
Ako još niste, aplikaciju HKM-a možete preuzeti za Android OVDJE, a za iOS OVDJE.