Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić, koje su široj javnosti poznatije i kao prve katoličke influencerice, odnosno osobe koje svojim načinom života daju primjer drugima, a za promociju svoga sadržaja koriste društvene mreže, posvjedočile su svoju vjeru u Nacionalnom svetištu sv. Josipa u Karlovcu. Emina Dabo Hunjak istaknula je kako je svog sadašnjeg supruga upoznala zahvaljujući triesetodnevnoj pobožnosti svetom Josipu.
Misnim slavljem povodom Velike pobožnosti svetom Josipu, u srijedu 10. ožujka, ujedno je i započela molitva devetnice svetom Josipu koja završava na blagdan svetog Josipa, 19. ožujka. Ovotjednoj pobožnosti svetom Josipu u Nacionalno svetište u Karlovac hodočastila je Župa svetoga Martina iz Hrnetića predvođena svojim župnikom, vlč. Filipom Pavlovićem.
Na samom kraju misnog slavlja vjeru su svjedočile Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić, koje su široj javnosti poznatije i kao prve katoličke influencerice, odnosno osobe koje svojim načinom života daju primjer drugima, a za promociju svoga sadržaja koriste društvene mreže. Njihov se službeni profil zove Chance to walk.
„Nas prati velik broj mladih, a mi na njih kroz raznolik sadržaj želimo utjecati Isusovom porukom, odnosno želimo poručiti kako je Isus influencer. Cilj nam je prenijeti mladima Radosnu vijest i pokazati kako u svakodnevici mogu živjeti svoju vjeru jer je vjera nešto što ih izgrađuje i čini njihov život bogatijim, ljepšim i uspješnijim“ rekla je Emina.
Na ideju kreiranja profila na društvenim mrežama, Chance to walk, Emina i Marijeta bile su ponukane okolinom u kojoj su se nalazile.
Emina je posvjedočila kako je svog sadašnjeg supruga upoznala zahvaljujući triesetodnevnoj pobožnosti svetom Josipu
„Bile smo okružene društvom u kojem su prevladavali depresija, anksioznost i strah. To smo shvatile kao svojevrstan poziv u pomoć. Vlastitim svjedočanstvima smo htjele mladima reći kako postoje načini kako mogu prebroditi takva teška razdoblja. Uz Boga, postojao je još jedan influencer koji nas je potaknuo. Naime, papa Franjo je na svojim audijencijama pozvao mlade da koriste društvene mreže za progovaranje u Isusovom životu, odnosno da putem raznih medija krenu u evangelizaciju“ nadodala je Marijeta.
Moramo biti dobro duhovno potkovane kako bi mogle utješiti ili savjetovati drugoga
Mlade katoličke influencerice trenutačno na svojim društvenim mrežama broje oko 12 tisuća pratitelja, što je uistinu zavidna brojka, ako se uzme u obzir da su većinom to mladi koji žele otkriti ili dodatno naučiti o vjeri na zanimljiv i moderan način.
„Mladi nam konstantno šalju poruke i razna pitanja na koja žele čuti odgovor. To su pitanja poput onih o vezama, uspjehu na fakultetu, odnosima s prijateljima i samopouzdanju.“
„Prije svega jako nam je važna duhovnost. Moramo biti dobro duhovno potkovane kako bi mogle utješiti ili savjetovati drugoga. Našeg djelovanja nema bez molitve.“
Na samom kraju svjedočanstva Emina i Marijeta su otkrile kako je u ovoj priči prste upleo i sveti Josip, a Emina je posvjedočila kako je svog sadašnjeg supruga upoznala zahvaljujući triesetodnevnoj pobožnosti svetom Josipu.
„Često nam stižu poruke kako naći „onog“ pravog ili pravu, a tako nam učestalo dolaze i svjedočanstva kako su svoju bolju polovicu našli po zagovoru svetog Josipa.“