Vjernici laici u Crkvi danas i njihova uloga u odnosu na prije 100 godina kad je papa Pio XI. pokrenuo Katoličku akciju kao sudjelovanje vjernika laika u hijerarhijskom apostolatu Crkve bila je tema Argumenata HKR -a 20. veljače.
Svete mise u Nigeriji jednako pohode siromašni i bogati, kao i obrazovani i neobrazovani. U drugim dijelovima svijeta gdje je sekularizacija otupjela osjećaj za božansko, Crkva može imati koristi istakne li kako ona predstavlja “ulaz” za ispunjenje “unutarnje gladi za povezivanjem s božanskim”.
Katolička Crkva zajedno s Evangeličkom reformiranom Crkvom u Švicarskoj pokreće novu inicijativu za pomoć strancima u potrebi Nakon što su prije dvije i pol godine zajedno pokrenuli Inicijativu za odgovorno poslovanje.
Mladi su najvitalniji dio svakoga društva, a prema riječima pape Franje u pobudnici "Krist živi" oni su budućnost. Pitamo se jesu li mladi doista društvena i politička bića? Znaju li sudjelovati, kreirati i jesu li uopće prisutni u životu zajednice? Znaju li zastupati vrjednote kršćanske demokracije u javnom prostoru? Što Gospodin traži od njih?
Nakon kontinentalne sinodske skupštine u Pragu, predsjednik Vijeća europskih biskupskih konferencija (CCEE) nadbiskup Gintaras Grušas je optimističan. Europsku fazu svjetske Sinode vidi kao važan korak, kaže u intervjuu za KNA.
Jeste li znali da je blaženi Alojzije Stepinac bio veliki ljubitelj sporta, osobito nogometa i kuglanja, da do četvrte godine nije mogao izgovoriti "r", da je bio član franjevačkog trećeg reda i da je kao nadbiskup osnovao čak četrnaest župa?
Nije hrabrost otići, hrabrost je ostati. Ne treba se čuditi onima koji su napustili Crkvu više se treba čuditi onima koji su ostali i do kraja ljubili.
Možda ste čuli izraz: “Kad bi ovi zidovi mogli govoriti...”. Ja vjerujem da zidovi mogu govoriti. Ne doslovno, naravno. Ali zidovi i ostali fizički elementi građevine mogu nam mnogo toga reći ako imamo sluha za njihove "riječi".
Zajedno s prijateljem pater Marko Glogović posjetio je rimokatoličku crkvu posvećenu jednomu apostolu nedaleko od samog središta jednoga austrijskog grada. Ono što je u toj crkvi zaprepastilo ga je i potaknulo da svima nama pošalje upozorenje.
Isus je najveći paradoks u povijesti. Pojavio se u regiji manjeg značaja u Rimskom Carstvu, u naciji koju njeni osvajači opisuju kao “prezrenu zbirku robova” (Tacit). Nijednom u svom životu nije pokazao želju da upozna svijet učenih, političara i ratnika koji kontroliraju građansko društvo Njegovog vremena. U svojoj regiji, On je proveo život u skromnom malom selu, poslovičnom po svojoj bezvrijednosti. Tamo je On jednostavno bio drvodjeljin sin. Trideset godina nitko nije znao tko je osim dvoje, troje ljudi koji su o tome šutjeli kao i On.