Dvije novinarke Emina Dabo Hunjak i Marijeta Martić prije godinu dana započele su svoj projekt "Chance for walk" putem kojega mladima na društvenim mrežama žele pružiti kvalitetan i vjerski sadržaj.
Razmišljajući o sredstvima komunikacije kojim bi se najlakše približili mladima, odlučile su se za društvene mreže: Instagram, Facebook i YouTube.
Prema riječima Dabo Hunjak, naziv “Chance for walk” odabran je s tim ciljem jer se Božji putovi ne mogu znati, a upravo u Isusu vide “priliku za hodanje” koja daje smisao života ljudima.
U godinu dana djevojke su objavile mnoštvo videa u kojem progovoraju o Bogu i molitvi te su postale poznate pod nazivom katoličke influencerice.
“Želimo mladima približiti svijetle primjere drugih mladih ljudi koji su prošli poteškoće u vezi, na fakultetu, u društvu”, poručila je naša sugovornica.
Emina Dabo Hunjak je zaposlena i ima obitelj, a Marijeta Martić je također zaposlena. Djevojke putem svog projekta “Chance for walk” žele mladima približiti svijetle primjere drugih mladih ljudi koji su prošli poteškoće u vezi, na fakultetu, u društvu.
Evo kako izgleda svakodnevica u životu katoličkih influencerica: