Vjerujemo li zaista u snagu euharistije, pita nas Papa. Vratite osjećaj obožavanja!
Papa Franjo pripisao je zasluge svetom Charlesu de Foucauldu što mu je pomogao pronaći “jednostavniji način kršćanskog života, manje pelagijanski, bliži Gospodinu”, prenosi Aleteia.
U svojoj kontinuiranoj seriji opće audijencije o značajnim modelima evangelizacije, Papa je spomenuo de Foucaulda kao primjer nekoga tko se “do ušiju zaljubio” u Krista.
Ovo zaljubljivanje u Isusa iz Nazareta bila je tajna svetog Karla, rekao je Papa.
Ovo zaljubljivanje u Isusa iz Nazareta bila je tajna svetog Karla
Brat Charles nas stoga podsjeća da je prvi korak u evangelizaciji imati Isusa u srcu. Ako ne ostvarimo taj prvi korak, teško da to možemo pokazati svojim životom. Umjesto toga, riskiramo govoriti o sebi, skupini kojoj pripadamo, o moralu ili, još gore, o skupu pravila, ali ne o Isusu, njegovoj ljubavi, njegovom milosrđu. Papa Franjo nas poziva da se zapitamo: Imam li Isusa u središtu svoga srca? Jesam li barem malo “izgubio glavu” za Isusom?
Ljubav svetog Karla prema Kristu odvela ga je od privlačnosti do nasljedovanja. Otišao je u Svetu zemlju, a zatim u pustinju Saharu, sve u želji da bolje upozna i nasljeduje Isusa.
Ljubav svetog Karla prema Kristu odvela ga je od privlačnosti do nasljedovanja.
Papa je rekao kako on dopušta Isusu da djeluje u tišini, uvjeren da ‘euharistijski život’ evangelizira. Doista, on vjeruje da je Krist prvi evangelizator. On ostaje u molitvi do Isusovih nogu, pred Svetohraništem, desetak sati dnevno, siguran da ondje prebiva evangelizacijska sila i osjećajući da je Isus taj koji će ga približiti tolikoj udaljenoj braći.”
Papa je rekao kako on dopušta Isusu da djeluje u tišini, uvjeren da ‘euharistijski život’ evangelizira. Doista, on vjeruje da je Krist prvi evangelizator.
Time je Papa naglasio i uputio poziv svima nama: za više euharistijske Crkve, za veću vjeru u Euharistiju i više vremena za klanjanje.
Vjerujemo li mi zaista u snagu euharistije? Nalazi li naše izlaženje prema drugima, naše služenje svoj početak i svoje ispunjenje u klanjanju, u euharistijskoj pobožnosti? Primjećuje se da se u narodu izgubio osjećaj klanjanja, stoga ga moramo ponovno steći. “Gubite” vrijeme pred tabernakulom, vratite osjećaj klanjanja.