"Postoje mnogi parovi koji su se doista upoznali ‘online’, no svoj su odnos produbili izvan virtualnoga svijeta… Ako smo svjesni određenih rizika i ako smo voljni tražiti ljubav i ništa manje od toga, iznenadit ćemo se onim što nismo očekivali, naučit ćemo prihvaćati nesavršenstvo", potiču iz "Obitelji i medija".
Poznato je da razne društvene mreže i aplikacije za upoznavanje i dopisivanje nude niz mogućnosti, a kako većina takvih mreža nosi i dio spolno eksplicitnih sadržaja, u najmanju su ruku problematična kao virtualna “mjesta” na kojem bi se mogli susretati i mladi katolici. Projekt “Obitelj i mediji” podijelio je na svojim mrežnim stranicama odgovor na pitanje imaju li “katoličke” aplikacije za upoznavanje i umrežavanje smisla, koje je postavio jedan njihov mladi čitatelj, prenosi Glas Koncila.
Opravdano je da mladi vjernici postavljaju takvo pitanje, smatraju iz “Obitelji i medija”, no i “najkatoličkija” aplikacija ne bi sama po sebi bila izuzeta i od nekih mana. Savršen partner, kao osoba koja je stvorena da bi nekomu odgovarala u svakoj svojoj osobini, zapravo i ne postoji, napominju iz europskoga projekta.
“Postoje mnogi parovi koji su se doista upoznali ‘online’, no svoj su odnos produbili izvan virtualnoga svijeta… Ako smo svjesni određenih rizika i ako smo voljni tražiti ljubav i ništa manje od toga, iznenadit ćemo se onim što nismo očekivali, naučit ćemo prihvaćati nesavršenstvo”, potiču iz “Obitelji i medija”.
Stoga je na svakoj mreži, posebice kada je riječ o potrazi za bračnim drugom, pogrješna premisa prema kojoj netko traži savršenu osobu za sebe. Zapravo treba obrnuti perspektivu, a “Obitelj i mediji” u svom savjetu navode citat protagonista talijanske serije “Don Matteo”, koja se do prije nekoliko godina emitirala i u Hrvatskoj. “Prava osoba za nas ne postoji: mi trebamo postati prava osoba koju će netko drugi zavoljeti.” Drugim riječima, don Matteo poziva na darivanje sebe za drugoga. “Biti bračni partner traži žrtvu obaju partnera i proživljavanje odnosa koji je puno više od pukoga ‘izbora’ osobe” dodaju iz “Obitelji i medija”. Iz europskoga projekta navode i nekoliko konkretnih zamki u koje bi mladi mogli upasti i na “katoličkim” aplikacijama za upoznavanje – opasnost da se ljudi “biraju” kao proizvodi na policama supermarketa, kao i opasnost da se traže jasno određene karakteristike, a ne osobe, pri čemu svaki čovjek zapravo postaje bezličan…