Madridska Udruga velikih obitelji u Španjolskoj je pokrenula reklamnu kampanju kojom žele istaknuti poruku „Spasite planet, imajte više djece“. Cilj je kampanje „okrenuti glavu od prevladavajućeg pesimizma i pozvati što više ljudi da iskuse radost koja dolazi s velikim obiteljima“.
Na reklamnim panoima te u javnosti diljem metropolitanskog Madrida kampanja direktno izaziva ljude da razmisle o tome kako svijet bez zagađenja ne vrijedi ako u njemu nema ljudi koji će u njemu uživati, donosi Catholic news agency.
Iz udruge poručuju kako kampanja ima za cilj izazvati prolaznike da se zapitaju koji su to razlozi koji bi ih mogli navesti da se zatvore mogućnosti proširenja svojih obitelji, stoji u priopćenju.
Kampanja nastoji potaknuti ljude na razmišljanje o nekim uobičajenim stavovima poput: „Djeca? Već imam psa“, „Jedno je dovoljno“ i „Dvoje, ali više nijedno“.
Reklama sadrži i QR kod koji poziva čitatelje da pogledaju i podijele video koji razotkriva programe međunarodnih institucija koji vrše pritisak na vlade da provedu neomaltuzijanske politike smanjenja populacije (Inače, neomaltuzijanìzam je prema definiciji Hrvatskog jezičnog portala svjetonazor koji prihvaća i slijedi maltuzijansku teoriju prema kojoj se drži da prirast populacije ide geometrijskom progresijom, a rast gospodarstva aritmetičkom te da se stoga prirast novorođenčadi mora kontrolirati i ograničiti).
Rezultat takve agende su sve manje potpore velikim obiteljima. Narator videa ove kampanje uočava: „Govore nam kako trebamo smanjiti populaciju… i zato podupiru abortuse, ideologije ili ukidanje pomoći velikim obiteljima“.
Osim toga, video se osvrće i na probleme poput manipulacije jezikom, kao što je: „briga za reproduktivno zdravlje“ ili „prijetnja koju predstavlja rastuća depopulacija u ruralnim područjima“ ističući primjer: „Znate li gdje je ostalo mjesta? U parkovima koji su prazni ili u školama koje sve više i više zatvaraju svoje učionice“.
Video završava ističući: „Kazali su kako su izračunali koliko svako dijete zagađuje… a zaboravili su kako svijet bez zagađenja ne vrijedi ako u njemu nema ljudi koji će u njemu uživati.“
Reklama Udruge velikih obitelji slična je onoj koja je održana u siječnju na njujorškom Times Squareu od strane EveryLife, vodeće life-pro kompanije pelena u SAD-u koja je sadržavala objavu vlasnika X platforme Eleona Muska, a glasila je: „Rađanje djece spašava svijet“.
Poklapajući se s godišnjim maršom za život u Washingtonu, D. C. u siječnju je ispod ovog citata reklamiran plakat „Rađajte više beba“.