Kampanja pod nazivom „Lourdes United“ bit će pokrenuta 16. srpnja, a uključivat će 15-satni prijenos misa, molitve krunice i drugih molitvi na deset svjetskih jezika. Naime, na blagdan Gospe Karmelske 16. srpnja posljednje je i osamnaesto Gospino ukazanje u Lurdu.
Kako bi nadoknadilo deficit od gotovo devet milijuna američkih dolara uzrokovan smanjenim brojem hodočasnika zbog pandemije koronavirusa, svetište u Lurdu pokrenut će online hodočašća, prenosi Nedjelja.ba.
Kampanja pod nazivom Lourdes United bit će pokrenuta 16. srpnja, a uključivat će 15-satni prijenos svetih misa, molitve krunice i drugih molitvi na deset svjetskih jezika u vremenu od 7 do 22 sata.
U izjavi objavljenoj na službenoj mrežnoj stanici poručeno je kako će kampanja Lourdes United povezati sve one vjernike diljem svijeta koji u Lurdu prepoznaju svjetionik vjere, predanja, dijeljenja i nade.
„Svijet je suočen s neviđenom ekonomskom i društvenom krizom povezanom sa snažnom željom za otkrivanjem smisla u svemu onome što se do sada dogodilo. Bratstvo, darežljivost i nada koje je svetište donosilo protekle 162 godine nikada nisu bili potrebniji. Stotine tisuća poruka, vapaja za pomoći, vapaja boli, ali i svjedočanstva nade i dalje dolaze do Lurda“, stoji u poruci organizatora kampanje online hodočašća.