Predavanje "Katoličke influencerice (studija slučaja)" na 10. znanstvenoj konferenciji "Vjerodostojnost medija" održala je u petak novinarka Hrvatske katoličke mreže dr. sc. Marija Pandžić u koautorstvu s dr. sc. Vinom Mihaljevićem iz Instituta Ivo Pilar.
Prema riječima Marije Pandžić, cilj ovog predavanja bilo je predstaviti kako vjerska tema kao što su katoličke influencerice, odnosno dvije novinarke Marijeta Martić i Emina Dabo Hunjak, mogu biti zanimljive i drugim medijima. Naime, najmanje 15 medija preuzeo je priču o katoličkim influencericama ili su stvorili svoju priču o njima.
Naime, kako je pojasnila Pandžić, živimo u doba “influencera” koji zapravo skupljajući pratitelje i promovirajući određene brendove imaju materijalnu korist. U dvjema novinarkama Hrvatska katolička mreža prepoznala je katoličke influencerice jer vjerski sadržaj na zanimljiv i inovativan način posreduju društvenim mrežama. Tako je 16. siječnja 2019. objavljen članak pod nazivom “KATOLIČKE INFLUENCERICE Na poticaj pape Franje upustile se u pripremu kvalitetnog sadržaja za mlade”.
“Nakon objave priče o katoličkim influencericama na portalu hkm.hr, priču o katoličkim influencericama potom je objavilo 15 različitih medija. Prvi je priču od portala hkm.hr preuzeo portal Direktno, a potom su drugi portali i televizijske kuće (prvo RTL pa NovaTv te HRT) stvorili svoje priče o katoličkim influencericama.
Također razgovor o njihovom projektu ‘Chance for walk’ na društvenim mrežama priredili su Jutarnji i Index, a potom i razni portali. Pristup svih portala i medijskih kuća prema katoličkim influencericama bio je pozitivan i nije uključivao negativan govor ni pisanje. Projekt dviju katoličkih novinarki, influencerica, mediji su nazvali ‘osvježenjem na društvenoj sceni’.
Naime, influencerice svojim vjerskim sadržajem na društvenoj mreži ponudile su kvalitetnu alternativu oprečno brojnim senzacionlističkim objavama, potaknule su ljude na dobro i svjedočile su o vlastitim vjerskim uvjerenjima i životom. Njihov govor nadahnut vjerom, prepoznali su svi portali i medijske kuće”, poručila je dr. sc. Marija Pandžić.
Podsjetimo, katoličke influncerice, novinarke Marijeta Martić i Emina Dabo Hunjak pokrenule su projekt “Chance for walk”. Prisutne su na Facebooku, Instagramu i YouTubeu gdje progovaraju o važnim vjerskim pitanjima, a ponajprije se obraćaju mladima kako bi ih potaknule na što bolji odnos s Bogom.