Ovog petka, 29. svibnja, imali ste priliku osvojiti CD "40 godina Uskrs festa", a dobra je vijest da se igramo i idući petak kada ćete imati priliku osvojiti knjigu "Molitvom do životne preobrazbe" Jacquesa Philippea.
Nagradno pitanje glasilo je: Što je politički marketing?, a točan odgovor je: Politički marketing je plansko širenje odabranih poruka kako bi se utjecalo na politička stajališta i postupanje različitih javnih aktera. Uspon moderne političke promidžbe počeo je tijekom I. svjetskog rata, nakon čega se razvijala proporcionalno tehničkim mogućnostima i političkim potrebama tipičnima za totalitarne režime. Danas je to moćna, skupa i visoko sofisticirana profesionalizirana djelatnost koja proizvodi veliku količinu informacija i ideja, sa širokim rasponom postupaka i tehnika uvjeravanja. Najvažniji su kanal njezina širenja i uspješnosti mediji. Nije dokazano koliko mediji sami, osobito najveći medijski koncerni, u tom aktivno sudjeluju, bilo iz financijskih bilo iz političkih interesa. Ako nije dobro regulirana, može prerasti u manipulaciju. U ime društvene kvalitete i profesionalne odgovornosti mediji bi morali primjenjivati stručne i etičke standarde novinarstva te štititi javnost od promidžbenih manipulacija. Posebni propisi (npr. o ograničenom oglašavanju političkih stranaka ili o zabrani govora mržnje) ograničuju političku promidžbu u masovnim medijima te iz nje isključuju društveno prihvatljive ciljeve (zaštita okoliša, zdravstveno prosvjećivanje).
Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 5. lipnja, a natjecatelj koji točno odgovori na pitanje i najbrže svoj odgovor pošalje na kviz@ika.hr, osvojit će knjigu u izdanju Verbuma “Molitvom do životne preobrazbe” Jacquesa Philippea.
“Današnjem je svijetu najpotrebnija upravo molitva. Iz molitve će proizaći i obnova i iscjeljenje i duboke korjenite promjene društva za kojima tako čeznemo. Sve sam dublje uvjeren da sve proizlazi iz molitve…” Ovim riječima o. Jacques Philippe, jedan od najvećih duhovnih autora današnjice, objašnjava razloge zašto se odvažio na pisanje ove knjige koja je poput svojevrsne škole molitve koja nas na jednostavan način vodi do bliskosti s Bogom.
Podsjetimo, Informativna katolička agencija u suradnji s Agencijom za elektroničke medije svakoga petka, nakon molitve Kraljice neba, u 12.05, organizira kviz kojim potiče medijsku pismenost, a u kojem možete osvojiti vrijedne nagrade!
Edukativni kviz “Petkom u podne” od 6. rujna 2019. do 26. lipnja 2020. provodit će se na mobilnoj aplikaciji Hrvatske katoličke mreže. Svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, na mobilnoj aplikaciji pojavit će se edukativno pitanje o medijskoj pismenosti, a natjecatelj treba u što kraćem vremenu odgovor poslati mailom na kviz@ika.hr.
Cilj kviza je promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj, prvenstveno među djecom, mladima, roditeljima, skrbnicima i nastavnicima kako bi ih potaknuo na promišljanje o medijima, sigurnom korištenju tehnologija i kritičkom razmišljanju pri odabiru tema koje bi željeli čitati. O pojmovima s kojima ćete se susretati u edukativnom kvizu možete više saznati na mrežnoj stranici posvećenoj medijskoj pismenosti OVDJE.
Ako još niste, aplikaciju HKM-a možete preuzeti za Android OVDJE, a za iOS OVDJE.