Ovog petka, 22. svibnja, CD fra Šite Ćorića "I kad život nije fer" osvojio je korisnik aplikacije HKM-a Ante Prološčić, a dobra je vijest da se igramo i idući petak kada ćete imati priliku osvojiti CD "Uskrsfest 2019." .
Nagradno pitanje glasilo je: Što je agencijsko novinarstvo?, a točan odgovor je: Agencijsko novinarstvo je vrsta novinarstva prilagođena potrebi za brzim, preciznim i sažetim informacijama te izvješćima za različite medijske korisnike; sadržava vijesti i informacije koje su nepristrane, tj. bez vrijednosnih sudova. Agencijski novinari pretežno su anonimni. Nastanak agencijskog novinarstva povezan je s djelovanjem novinskih agencija početkom 19. st., a s razvojem tehnologije njegovim značajnim dijelom postali su fotoservisi. U Hrvatskoj se tim oblikom novinarstva bavi nacionalna novinska agencija Hina te Informativna katolička agencija (IKA). U svijetu su najpoznatije agencije Reuters, Associated Press (AP) i Agence France Press (AFP). S jačanjem TV tržišta novinske agencije proširile su svoju djelatnost, pa su neke od najjačih agencija za distribuciju video i TV materijala APTN i Reuters TV.
Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 29. svibnja, a natjecatelj koji točno odgovori na pitanje i najbrže svoj odgovor pošalje na kviz@ika.hr, osvojit će CD “Uskrsfest 2019.”.
Na “Uskrs festu” 2019. nastupili su: Veritas aeterna i Mihovil iz Splita, Magdalena Tomić-Mijatović i Maja Tadić iz Rijeke te iz Bosne i Hercegovine fra Marin Karačić iz Širokog Brijega i VIS Otkrivenja iz Mostara, Stijepo Gleđ Markos iz Dubrovnika, Grupa Oton iz Rijeke, Davor Terzić iz Rovinja te Antonio Tkalec iz Varaždina, a iz Zagreba je nastupilo petero izvođača i to: Bogoslovski Ben(d) Sirah, Čedo Antolić i zbor Hrid, Matea Horvat, grupa RiM te zbor Anima una. Od svih izvođača samo je dvoje debitiralo na ovogodišnjem “Uskrs festu”: Stijepo Gleđ Markos iz Dubrovnika te VIS Otkrivenje iz Mostara.
Podsjetimo, Informativna katolička agencija u suradnji s Agencijom za elektroničke medije svakoga petka, nakon molitve Kraljice neba, u 12.05, organizira kviz kojim potiče medijsku pismenost, a u kojem možete osvojiti vrijedne nagrade!
Edukativni kviz “Petkom u podne” od 6. rujna 2019. do 26. lipnja 2020. provodit će se na mobilnoj aplikaciji Hrvatske katoličke mreže. Svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, na mobilnoj aplikaciji pojavit će se edukativno pitanje o medijskoj pismenosti, a natjecatelj treba u što kraćem vremenu odgovor poslati mailom na kviz@ika.hr.
Cilj kviza je promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj, prvenstveno među djecom, mladima, roditeljima, skrbnicima i nastavnicima kako bi ih potaknuo na promišljanje o medijima, sigurnom korištenju tehnologija i kritičkom razmišljanju pri odabiru tema koje bi željeli čitati. O pojmovima s kojima ćete se susretati u edukativnom kvizu možete više saznati na mrežnoj stranici posvećenoj medijskoj pismenosti OVDJE.
Ako još niste, aplikaciju HKM-a možete preuzeti za Android OVDJE, a za iOS OVDJE.