Josip Botteri Dini najveći dio svog slikarskog opusa posvetio je sakralnoj tematici, sa znatnim brojem ostvarenjima vezanim za sakralne prostore, gdje prikaz postaja Križnoga puta ima vidno mjesto, rekao je za HKR povjesničar umjetnosti Stanko Špoljarić.
Za ovu priliku izabrana su dva križna puta nastala u znatnom vremenskom rasponu. Put križa iz dominikanske crkve u Splitu naslikan 1976. godine i Križni put za crkvu u Koprivnu izveden 2014. godine u tehnici mozaika.
Prvi primjer oblikovan je slobodom ekspresionističke geste kojom se naglašava emocionalna strana golgotske drame interpretirane dinamičnom razradom figurativne potke. Spletom linija Botteri tek djelomično prati tjelesnost likova čime postiže vibrantnost čitave slikarske površine. Otvorenom paletom prati izražajnost crtačkog, i u dubini prostora slike i u razradi samih figura, s akcentima sukladnim sadržajnoj strani prikaza, ističe Stanko Špoljarić.
Križni putu Koprivnom, mjestu u blizini Dugopolja, drugačiji je od u Splitu po primjera stupnju stilizacije, sukladno znatnom mogućnostima tehnike mozaika. Kompozicije su uravnotežene, relativno statične, s figurama jasnih obrisnih linija, čitkih partija boje. Botteri je svaku postaju sveo na bitne aktere prikaza, sa skladnim odnosom s ukupnošću prostora scene.
Također je važno naglasiti da slijed od četrnaest postaja promišljen i u detaljima i u odnosima prema arhitekturi i kojoj je križni put postavljen.