Ovog petka, 10. siječnja, nagradu je najbržim i točnim odgovorom osvojila korisnica aplikacije HKM-a Draženka Grginec. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 17. siječnja kada ćemo također nagrađivati.
Nagradno pitanje glasilo je: Što je agencijsko novinarstvo?, a točan odgovor je: Agencijsko novinarstvo je vrsta novinarstva prilagođena potrebi za brzim, preciznim i sažetim informacijama te izvješćima za različite medijske korisnike; sadržava vijesti i informacije koje su nepristrane, tj. bez vrijednosnih sudova. Agencijski novinari pretežno su anonimni. Nastanak agencijskog novinarstva povezan je s djelovanjem novinskih agencija početkom 19. st., a s razvojem tehnologije njegovim značajnim dijelom postali su fotoservisi. U Hrvatskoj se tim oblikom novinarstva bavi nacionalna novinska agencija Hina te Informativna katolička agencija (IKA). U svijetu su najpoznatije agencije Reuters, Associated Press (AP) i Agence France Press (AFP). S jačanjem TV tržišta novinske agencije proširile su svoju djelatnost, pa su neke od najjačih agencija za distribuciju video i TV materijala APTN i Reuters.
Točan odgovor najbrže je poslala korisnica aplikacije HKM-a Draženka Grginec. Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 17. siječnja, a natjecatelj koji točno odgovori na pitanje i najbrže svoj odgovor pošalje na kviz@ika.hr, osvojit će knjigu Međugorje – prvih sedam dana ukazanja autora Darka Pavičića, novinara Večernjeg lista. Pavičić je razgovarao sa svjedocima vremena, vidiocima, njihovim roditeljima, prijateljima i susjedima, preslušao audio snimke prvih razgovora fra Joze Zovka s vidiocima, istražio dokumente i litaraturu te ih objavio na 300 stranica knjige „Međugorje – prvih sedam dana ukazanja“.
Podsjetimo, Informativna katolička agencija u suradnji s Agencijom za elektroničke medije svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, organizira kviz kojim potiče medijsku pismenost, a u kojem možete osvojiti vrijedne nagrade!
Edukativni kviz “Petkom u podne” od 6. rujna 2019. do 26. lipnja 2020. provodit će se na mobilnoj aplikaciji Hrvatske katoličke mreže. Svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05 , na mobilnoj aplikaciji pojavit će se edukativno pitanje o medijskoj pismenosti, a natjecatelj treba u što kraćem vremenu odgovor poslati mailom na kviz@ika.hr.
Cilj kviza je promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj, prvenstveno među djecom, mladima, roditeljima, skrbnicima i nastavnicima kako bi ih potaknuo na promišljanje o medijima, sigurnom korištenju tehnologija i kritičkom razmišljanju pri odabiru tema koje bi željeli čitati. O pojmovima s kojima ćete se susretati u edukativnom kvizu možete više saznati na mrežnoj stranici posvećenoj medijskoj pismenosti OVDJE.
Ako još niste, aplikaciju HKM-a možete preuzeti za Android OVDJE, a za iOS OVDJE.