Ovog petka, 27. prosinca, odgovarali ste na pitanje "Što je marketing?". Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 3. siječnja kada ćemo također nagrađivati.
Nagradno pitanje glasilo je: Što je marketing?, a točan odgovor je: Marketing je poslovna filozofija i funkcija koja označava orijentaciju poduzeća ili organizacije prema kupcima i tržištu, a koja u klasičnom pristupu obuhvaća proizvod, cijenu, promociju i komunikaciju (tzv. 4P). Pojednostavljeno, marketing je upravljanje potražnjom na tržištu radi zadovoljavanja ekonomskih i društvenih zadataka poduzeća ili organizacije. Početkom pedesetih godina 20. stoljeća Neil Borden uveo je u praksu pojam marketinški miks, označavajući njime izbor i kombinaciju elemenata marketinga radi optimalnog ispunjenja postavljenih tržišnih i društvenih ciljeva poduzeća u određenom vremenskom razdoblju.
Dobra vijest je da se igramo i idućeg petka, 3. siječnja, a natjecatelj koji točno odgovori na pitanje i najbrže svoj odgovor pošalje na kviz@ika.hr, osvojit će “Progledaj srcem – Volume 04” s istoimenog koncerta održanog u Areni Zagreb 2019.
Podsjetimo, Informativna katolička agencija u suradnji s Agencijom za elektroničke medije svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05, organizira kviz kojim potiče medijsku pismenost, a u kojem možete osvojiti vrijedne nagrade!
Edukativni kviz “Petkom u podne” od 6. rujna 2019. do 26. lipnja 2020. provodit će se na mobilnoj aplikaciji Hrvatske katoličke mreže. Svakoga petka, nakon molitve Angelusa, u 12.05 , na mobilnoj aplikaciji pojavit će se edukativno pitanje o medijskoj pismenosti, a natjecatelj treba u što kraćem vremenu odgovor poslati mailom na kviz@ika.hr.
Cilj kviza je promicanje medijske pismenosti u Hrvatskoj, prvenstveno među djecom, mladima, roditeljima, skrbnicima i nastavnicima kako bi ih potaknuo na promišljanje o medijima, sigurnom korištenju tehnologija i kritičkom razmišljanju pri odabiru tema koje bi željeli čitati. O pojmovima s kojima ćete se susretati u edukativnom kvizu možete više saznati na mrežnoj stranici posvećenoj medijskoj pismenosti OVDJE.
Ako još niste, aplikaciju HKM-a možete preuzeti za Android OVDJE, a za iOS OVDJE.