Bezbožnost ne znači biti ateist, to je svakodnevno djelovanje bez Boga. Pogledaj postoje li takve situacije kada donosiš odluke bez Boga. Postoje li takvi izbori i zavrzlame u koje nisi pozvao Boga, a kažeš da si pobožan.
Poljski svećenik na službi u Hrvatskoj, pater Arek Krasicki na svojim je društvenim mrežama objavio video u povodu blagdana Krštenja Gospodinova kojim poručuje da u događaju Isusova krštenja možemo čuti Božji glas te da ga možemo čuti i u sebi jer smo sakramentom krštenja postali djeca Božja.
“Isusovo krštenje jedan je od najljepših blagdana zbog toga što čujemo Očev glas: ‘Ti si sin moj ljubljeni‘. To su riječi koje su jako ispunjene ljubavlju. To je jedan naboj koji ulazi u ljudsko srce. One nisu tek tako izgovorene. Ljudi često kažu ‘ah, mi smo to čuli na vjeronauku da smo Božja djeca i da nas Bog voli’. Čak i neki svećenici ne vole kad se tako govori o toj ljubavi, pa kažu ‘što ti stalno o toj ljubavi govoriš'”, poručio je pater Arek Krasicki.
Bog izgovara te riječi nad svojim Sinom koji je u svemu jednak čovjeku, osim u grijehu
“To su riječi koje izgovara sam Otac nad svojim Sinom koji se krstio u rijeci Jordan. One su velike jer se iza njih skriva velika ljubav – ljubav Oca prema Sinu i ljubav Oca prema nama. Isusovo krštenje početak je njegovog javnog djelovanja i on se već tada priprema za svoju smrt na križu. Znakovit je trenutak Isusova ulaska u Jordan. On se moli i tada se čuje glas: ‘Ti si sin moj ljubljeni’. Bog izgovara te riječi nad svojim Sinom koji je u svemu jednak čovjeku, osim u grijehu”, ističe Krasicki.
Netko tko se nije krstio, ne može biti Božje dijete
“Činjenica da smo kršteni pomaže nam shvatiti Božju ljubav prema nama. Bog iznad nas, iznad mene i tebe izgovara tu rečenicu: Ti si sin moj ljubljeni i zato po krštenju postaješ Božje dijete. Netko tko se nije krstio, ne može biti Božje dijete. Postao je Božje stvorenje, no Božja smo djeca nakon sakramenta krštenja. Isus koji je kršten čuje taj glas, a i ti isto tako čuješ i upravo tražimo način na koji možemo pronaći taj glas u sebi”, istaknuo je Krasicki.
“Ove nas riječi ne smiju ostaviti ravnodušnima jer Otac u nama vidi milinu. Kako mi možemo iskusiti to o čemu govorimo? Mi smo zatvoreni na takva iskustva djelovanja milosti, a to se dogodilo nakon Adamova grijeha i naših osobnih grijeha tijekom života. Grijeh uvijek izaziva nepouzdanje u Boga, no postoje dvoja vrata koja nam nudi Božja Riječ, koja treba otvoriti”, poručio je.
Pogledaj postoje li takve situacije kada donosiš odluke bez Boga
“Isus ulazi u Jordan, krsti se i moli. Ivanovo je krštenje drugačije nego krštenje kojem smo posvećeniji i primljeni kao Božja djeca. Židovi su ulazili u Jordan i pred Ivanom ispovijedali svoje grijehe. Ivan Krstitelj ih nije mogao odriješiti, ali im daje priliku da barem na takav način stanu pred Boga i to je uvod u kršćanstvo. Moć otpuštanja grijeha dolazi tek po Isusu kao što je svjedočio Ivan Krstitelj kada je rekao da dolazi onaj koji je jači od njega. ‘On će vas krstiti Duhom Svetim i ognjem’, rekao je Krasicki.
“Isus nam pokazuje što trebamo učiniti. Pokazuje nam da trebamo oprati naše grijehe. Upravo su to prva vrata koja nas vode u iskustvo Božje ljubavi. Osim ispovijedanja grijeha od sebe trebamo odbaciti bezbožnost i svaku svjetovnu požudu. Bezbožnost ne znači biti ateist, to je svakodnevno djelovanje bez Boga. Pogledaj postoje li takve situacije kada donosiš odluke bez Boga. Postoje li takvi izbori i zavrzlame u koje nisi pozvao Boga, a kažeš da si pobožan”, naglasio je pater Arek Krasicki.
Cijeli video poslušajte u nastavku: