Povodom spomendana sv. Franje Saleškog urednica novih medija na Hrvatskoj katoličkoj mreži Diana Tikvić o poslanju katoličkog novinara govorila je za emisiju "Vjera i nada" koju priprema Varaždinska biskupija.
Aktivnost Diane Tikvić primijećena je na društvenim mrežama (posebice Twitteru i Facebooku), a sve u cilju, kako je rekla, nove evangelizacije.
“Žao mi je što je Crkva premalo prisutna u novim medijima i vjerujem da to nije stvarnost koja je od jučer te smatram kako se trebalo drugačije odgovoriti na takvo stanje, odnosno područje pastorala se iz župnih zajednica preselilo u virtualni svijet. Već posljednjih pet do deset godina velik broj vjernika nalazi se u virtualnom prostoru koje možda nećemo imati priliku susresti u župnim zajednicama. Ljudi zapravo imaju jako puno pitanja i traže Boga, a nemaju ga gdje pronaći”, poručila je.
Prema riječima Diane Tikvić, internet stoga nudi jako puno toga dobroga, a s druge strane lošega.
“Vjerujem da angažmanom na društvenim mrežama čovjeku možemo ponuditi svjetlo. Čovjek je već u virtualnom svijetu i onda taj prostor treba iskoristiti za susret. Profil na Facebooku sam otvorila 2008. godine na njegovim samim počecima. Od tada svoj osobni profil koristim kao mjesto susreta s ljudima. Ljudi se mogu uputiti na susret sa svećenicima kao i u neke istine vjere, lijepa svjedočanstva vjere te tekstove koji obogaćuju dušu. Kad čovjek već konzumira taj sadržaj, onda taj sadržaj treba učiniti poticajnim”, naglasila je urednica na Hrvatskoj katoličkoj mreži.
Podsjetila je kako je i Hrvatska katolička mreža prisutna na društvenim mrežama i to Facebooku, Twitteru i Instagramu.
“Svaka ta društvena mreža ima svoju ciljanu publiku i svoj način komunikacije. Trudimo se zadovoljiti kriterije i biti tu za ljude”, naglasila je Diana Tikvić.
Straha od objavljivanja vijesti i objava na društvenim mrežama nema, jer kako je istaknula, dok je vijest objektivna i sadrži dvije strane je istinita, a to je polazište koje vrijedi za svakog novinara.
“Protivim se svakoj manipulaciji. Mi novinari moramo dopustiti čitateljima i slušateljima da donesu svoj sud na temelju činjenica. Nakon forme vijesti, dolazi forma kolumne u kojima kolumnisti iznose svoje promišljanje i gledanje na određena zbivanja u društvu. To se nažalost izgubilo pa ljudi imaju sve manje povjerenja u medije. Vjerujem da je minimum etike da svaki čovjek bude pravedan, istinit te ljubi istinu pa kakva god cijena bila”, poručila je Tikvić.