Odgovarajući na pitanja vjernika fra Augustin Čordaš na primjeru Gospe Guadalupske pojašnjava zašto se Blažena Djevica Marija prikazuje različitog izgleda i odjeće u različitim kulturama i društvu.
Fra Augustin Čordaš kazao je kako se kroz čitavu povijest spasenja Bog objavljuje ljudima na način na koji ljudi to mogu razumjeti pa je tako i u ukazanjima koja su u sferi privatnih objava, pa to načelo možemo preuzeti i kada govorimo o temi Gospinog odijevanja i zašto se drugačije prikazuje u ukazanjima, piše portal Radio Mir Međugorje.
Istaknuo je kako se Gospa prilikom ukazanja prilagođava određenoj kulturi i društvo zbog čega njezin izgled nije uvijek isti. ”Jednim dijelom to ostaje neprotumačivo, budući da je to nadnaravno, a u drugom dijelu prepoznajemo to prilagođavanje, možemo reći da se u tim privatnim objavama događa Marijino prilagođavanje dotičnoj osobi, odnosno ona se objavljuje određenoj kulturi, određenom prostoru i vremenu i na neki način tome se prilagođava”, kazao je fra Augustin Čordaš, objasnivši to na primjeru Gospe Guadalupske.
Fra Augustin Čordaš navodi primjer Gospe Guadalupske ističući kako se Gospa uvijek prilagođava ljudskom poimanju i razumijevanju. ”U ukazanjima Gospe Guadalupske, koja su priznata od Crkve, vidimo da je Gospa iza sebe ostavila sliku na kojoj je ostao njezin trag i samo proučavati tu sliku je cijela jedna teologija. Gospa je tu prikazana u tipičnoj odjeći civilizacije Azteca i sve ono što se na njoj nalazi mnogo nam govori jedino ako razumijemo civilizaciju Azteca. Njezina odjeća, vanjski ogrtač koji ima po sebi zvijezde i boju simbol je za nebesko, a unutarnja boja tunike oznaka je za zemlju, što je teološka poruka da Gospa u sebi spaja Nebo i zemlju.
Vidimo i da Gospa ima razdijeljenu kosu po sredinu, što je u njihovoj civilizaciji znak za djevice, a ima sklopljene ruke i crnu vrpcu koja označava trudnu ženu i to je u njihovoj civilizaciji poruka da je Djevica, ali i da je trudna i u sebi nosi u samoga Boga – Isusa Krista.
Na dnu slike se vidi anđeo koji jednim dijelom drži vanjski ogrtač, a drugom rukom unutarnju odjeću što je simbol da je u Gospi spojeno nebo sa zemljom. Vidimo i da Gospa ima razdijeljenu kosu po sredinu, što je u njihovoj civilizaciji znak za djevice, a ima sklopljene ruke i crnu vrpcu koja označava trudnu ženu i to je u njihovoj civilizaciji poruka da je Djevica, ali i da je trudna i u sebi nosi u samoga Boga – Isusa Krista”, kazao je fra Augustin naglašavajući kako je to je samo jedan primjer kako se Gospa prilagođava vremenu u kojem se ukazuje ljudima i da šalje određenu poruku.