Učenik je već suspendiran u studenom 2022. s obrazloženjem "nasilničkoga maltretiranja", tj. "bulinga".
Josh Alexander, 16-godišnji učenik 11. razreda Katoličke srednje škole “Sv. Josipa” u Kanadi, suspendiran je u veljači 2023. zbog izražavanja svojih vjerskih i moralnih prigovora na školsku politiku korištenja toaleta “transrodnih osoba”, prenosi Katolički tjednik Nedjelja ba.
Zabranjeno pohađanje nastave
Naime, Katolička srednja škola “Sv. Josipa” u Renfrewu, Ontario, dopušta muškarcima koji se identificiraju kao “transrodne djevojke” korištenje školskih toaleta namijenjenih ženama.
Alexander je prvi put suspendiran jer je prosvjedovao protiv školske politike o “transrodnim osobama” u studenom 2022., s obrazloženjem da je “nasilnički maltretirao” odnosno provodio buling.
Kada je 6. veljače 2023. pokušao doći na nastavu, ponovno je suspendiran i uhićen zbog neovlaštenog ulaska na posjed. U međuvremenu je pušten, ali mu je i dalje zabranjeno pohađati nastavu do kraja školske godine.
U Noćnom intervjuu EWTN Newsu, Alexander, koji je inače baptist a ne katolik, objasnio je kako su ga, nakon što je počeo pohađati katoličku školu, “učenice vrlo brzo obavijestile da učenici koriste ženske toalete; ovo je bilo pitanje koje se pojavilo u razrednoj debati i iskoristio sam tu platformu da podijelim svoje mišljenje kao što je svaki drugi učenik imao priliku učiniti, i citirao sam neke retke iz Svetog pisma, rekao sam da postoje samo dva spola. I očito, budući da [ima] ‘transrodnih učenika’ u razredu, to se smatralo bulingom.”
Proglašeni “teroristima”
Alexander je također upravi škole izrazio svoju zabrinutost u vezi s politikom toaleta za “transrodne osobe”, ali su ga ignorirali. Zajedno s ostalim zabrinutim učenicima, on je organizirao školski prosvjed, ali prošlog studenog, dva dana prije zakazanog događaja, iznenada je suspendiran. Prosvjed se održao ispred škole kao što je i planirano 25. studenoga. A lokalne grupe Arnpour Pride, Renfrew PRIDE i PFLAG Canada-Renfrew County organizirale su protuprosvjed, nazvavši Alexanderovu skupinu “terorističkom organizacijom”. LifeSite News izvijestio je da je srednja škola “Sv. Josip” obavijestila učenike koji su sudjelovali u Alexanderovu prosvjedu da će im biti zabranjen pristup školskom prijevozu.
Škola tvrdi da Alexanderovi postupci predstavljaju maltretiranje “transrodnih učenika”. Alexander je za EWTN rekao kako mu to nije bila namjera.
“Meni ne smetaju takvi učenici, nego mi smeta sustav koji će poticati ovaj oblik lošeg ponašanja“, rekao je Alexander te dodao: „Suosjećam sa zbunjenim ‘transrodnim đacima’ jer su pogriješili i njihovi roditelji i društvo i obrazovni sustav koji im je nametnuo ovu indoktrinaciju. Ali u isto vrijeme to ne znači da ću oprostiti njihovo pogrešno ponašanje, pogotovo kada je riječ o povredi privatnosti mojih vršnjakinja.”
“Obrazloženje” uprave škole
Katolički školski odbor okruga Renfrew, koji upravlja srednjom školom “Sv. Josipa” i 20 drugih osnovnih i srednjih škola u regiji, tematizirao je problem u “otvorenom pismu” zajednici.
“Nasilničko maltretiranje koje stvara nesiguran prostor za naše učenike se ne tolerira… Od trans osobe se ne bi trebalo zahtijevati da koristi zaseban toalet ili svlačionicu jer drugi izražavaju nelagodu ili transfobične stavove, kao to da su ‘trans žene prijetnja drugim ženama'”, rekao je Mark Searson, direktor obrazovanja u Katoličkom školskom odboru okruga Renfrew, u izjavi od 13. veljače.
Kodeks o ljudskim pravima Ontarija navodi da bi škole trebale omogućiti učenicima pristup toaletu koja odgovara njihovu „življenom rodnom identitetu“.
“Učinio sam što smatram ispravnim”
Alexander, kojeg zastupa odvjetnička tvrtka Liberty Coalition Canada, planira podnijeti tužbu zbog kršenja njegovih ljudskih prava i vjerskih sloboda.
“Postoji puno onih koji me mrze, ali u isto vrijeme, nije me baš briga. Učinio sam ono za što vjerujem da je ispravno, što je ispravno pred Bogom, tako da sam na kraju dana zadovoljan s tim”, zaključno je rekao Alexander, prenosi CNA.
Ono što se može dodati jest kako nema sumnje da i ovaj slučaj svjedoči agresivnom nametanju agende koja određuje što jest, a što nije demokratski, s time što su takvoj diktaturi podlegle i osobe unutar Katoličke Crkve. Zbog toga valja konstatirati kako je nepobitna činjenica da pred Crkvom kao takvom stoje izazovi suočavanja s temama rodne ideologije pod čijim se skutima nalaze homoseksualizam i sve ono što, uz određenje o spolu, ima prefiks “trans”. Odatle se možemo pitati je li konačno došlo vrijeme da Crkveno vodstvo – počevši od najviših razina, shvati ovo te zauzme jasan i nedvosmislen stav: kako prema eksternoj javnosti, tako i prema svima onima unutar Crkve koji očituju dijametralno suprotne poglede u odnosu na nauk definiran u Bibliji, Katekizmu i Crkvenom zakoniku?