“Darovati nadu sada” božićna je kampanja protiv usamljenosti koju je pokrenula njemačka katolička medijska kuća u Bonnu Katholisch.de, a njezin je cilj tijekom adventa 2021. darovati nadu svima koji se osjećaju usamljeno. Naime, utvrđeno je kako se svaka četvrta osoba u Europi osjeća usamljeno te da ona ne pogađa isključivo starije osobe.
Kampanjom #jetzthoffnungschenken (#darovatinadusada) tijekom adventa 2021., njemačka katolička medijska kuća u Bonnu Katholisch.de želi darovati nadu svima koji se osjećaju usamljeno zajedno s brojnim njemačkim katoličkim biskupijama, redovnicama i redovnicima, humanitarnim i dobrotvornim organizacijama, piše Vatican news.
Tijekom 2016. oko 12% građana Europske unije reklo je kako se osjećaju usamljeno više od polovice vremena, a taj se broj popeo na čak 25% u 2020. To znači kako je svaka četvrta osoba u Europi usamljena.
Nisu pogođene samo starije osobe. Usamljenost je problem koji pogađa društvo u cjelini bez obzira na rod, dob ili podrijetlo. Često su za njeno ublažavanje dovoljne samo male geste, sugovorniku dati osmijeh, prijateljsku riječ, otvoreno uho, malo vremena ili jednostavno – nadu.
U nešto manje od dvije minute animirani božićni spot na emotivan način dočarava temu samoće. Priča je to o starijoj osobi koja tipku za hitne slučajeve svoje službe za njegu pritišće zbog malo teže zatvorene kutije za kolačiće i zbog mnogih drugih sitnica. U jednom trenutku, međutim, to postaje previše za njezinu mladu njegovateljicu. Ali onda priča dobiva iznenađujući obrat…
Više o akciji može se pronaći na stranici jetzthoffnungschenken.de. Tu se nalazi i adventski kalendar 2021. s malim poticajima kako svaki pojedinac može dati nadu sada, ponekad posve malim gestama.