Budi dio naše mreže

Zaključena kampanja "40 dana za život" - kampanja koja je spasila 17 tisuća djece diljem svijeta

Na ovogodišnju Cvjetnicu zaključena je molitvena kampanja Inicijative "40 dana za život", koja je angažirala preko 2000 ljudi u molitvi ispred bolnica i domova zdravlja, a kasnije i u svojim domovima, za ukidanje pobačaja i spašavanje života nerođenih.

/ ps

Trinaesta molitvena kampanja Incijative “40 dana za život”, zaključena je na Cvjetnicu. Kampanja se razlikovala od svih prijašnjih zbog toga što su molitelji 20. dana prestali bdijeti ispred svih bolnica i domova zdravlja zbog proglašenja pandemije koronavirusa i preporuka Nacionalnog stožera civilne zaštite. Međutim, mnogi su nastavili molitvu u svojim domovima, a kako poručuju iz Inicijative, poznata su dva slučaja u kojima je život djeteta spašen za vrijeme kampanje.

“U Hrvatskoj znamo za dva spašena života od smrti pobačajem. Radi se o dvije majke koje su nakon razgovora i pomoći koju smo im pružili, odlučile zadržati svoju djecu“, rekla je Dijana Brozović voditeljica tima za trudnice “Nisi sama“, koji materijalno i duhovno brine o majkama i trudnicama i inače, a posebno u ovim teškim vremenima.

Bdijenje u Poreču/Foto: 40 dana za život

“U svijetu je do sada od osnutka kampanje spašeno preko 17000 dječjih života, za koje se zna, a još ih je mnogo za koje zasigurno znaju samo njihove majke i Gospodin u svojoj providnosti.“ nadodao je Ante Čaljkušić, predsjednik “40 dana za život”. “Raduje nas i informacija da je značajno smanjen broj namjernih pobačaja i zbog novonastalih okolnosti. Zahvalni smo Gospodinu što je i ovu situaciju okrenuo na dobro”.

Do sredine kampanje ispred bolnica i domova zdravlja sudjelovalo je nešto više od 2000 molitelja.

Prema službenim stranicama, Inicijativa je pokrenuta 2014. u Hrvatskoj, a od tada broji sudjelovanje preko 10 000 ljudi u 35 različitih gradova. Na svjetskoj razini, Inicijativa se provodi u 60-ak zemalja u 855 gradova.

Do sredine kampanje ispred bolnica i domova zdravlja sudjelovalo je nešto više od 2000 molitelja, a nakon 20. dana kampanje u svojim domovima uključili su se još mnogi, a puno je gradova i povećalo svoju satnicu bdjenja pa se bdjelo i danju i noću.

Molitva u domovima/Foto: 40 dana za život

Ova kampanja bila je još posebna i zbog toga što je kampanju obilježila straža sv. Josipa, tj. sat u tjednu kada su bdijeli muškarci. Poseban je naglasak stavljen na program  za iscjeljenje rana izabranog i spontanog pobačaja kod očeva “Iscjeljenje očeva srca”.

Na samom početku jesenske kampanje ponovno ćemo organizirati Marijansku procesiju za život.

“Iščekujemo jesensku kampanju i ulaskom u svaku novu čvrsto vjerujemo da će biti posljednja jer će namjerni pobačaj u Hrvatskoj prestati.“, poručila je Petra Milković, izvršna direktorica Inicijative. “Na samom početku jesenske kampanje ponovno ćemo organizirati Marijansku procesiju za život te se tako predati u sigurne Gospine ruke vjerujući da će ona voditi i cijelu kampanju, i borbu za život i prestanak namjernog pobačaja”.

“Straža sv. Josipa” u Koprivnici/Foto: 40 dana za život

Obratite nam se

Ukoliko imate prijedlog za vijest, pošaljite nam na info@hkm.hr

Rezultati pretrage za pojam:

Danas slavimo sv. Joakima i Anu, Isusove djeda i baku – savršen dan da se prisjetimo i naših ‘neopjevanih heroja