Dan oslobođenja i pobjede
Evanđelje opisuje odsutnost koja zbunjuje učenike, pripremajući ih za Prisutnost koju njihova srca žele.
Evanđelje opisuje odsutnost koja zbunjuje učenike, pripremajući ih za Prisutnost koju njihova srca žele.
U Tanzaniji katolici se pozdravljaju tako da jedan kaže: Kristu!, a drugi odgovora: Tumaini letu! U prijevodu: Krist! Nada naša! Tako navještaju Evanđelje jedan drugome, a kad se naviješta Evanđelje, Duh Kristov silazi na one koji prihvaćaju navještaj i pali u njima jedino stvarno Svjetlo, jedinu realnu Nadu u ovom mračnom i beznadnom svijeta.
U Mateja anđeo je strašan, sijeva mu iz očiju i lica, grmi i trese, a u Marka anđeo je u liku vrlo mlada čovjeka koji ne izaziva nikakav strah. Međutim, još je zanimljiviji paradoks koji slijedi. Žene u Matejevu evanđelju ne boje se strašnog anđela, nego ga gledaju kako ruši kamen, sjeda i razgovara s njima. U Marka su se žene prepale anđeoskog momčića.
Gospodin zna naše muke. Doživio ih je. On poznaje tjelesnu bol kroz svoje bičevanje i razapinjanje. On poznaje samoću kroz svoju muku i samu smrt na križu. On zna što je kada te drugi mrze i vrijeđaju. On zna siromaštvo i što znači biti lišen svega. Kroz naše patnje On nas poziva da Mu se približimo.
"Moraš prihvatiti svoj križ", rekao je sveti Ivan Vianney, "Ako ga hrabro nosiš, on će te odnijeti u nebo." U ovoj korizmi nemojmo se bojati i bježati od križa, nego ga nosimo s ljubavlju i nadom, kao put ne smrti, nego vječnog života.
Tijekom povijesti tijela mnogih svetaca ekshumirana su nakon njihove smrti i pronađena neraspadnuta. U nastavku vam donosimo neke od njih.
Pogledajte kratki videoisječak u kojem čuveni biskup na glasu svetosti obrazlaže važnost križa.
Onaj koji je znao umrijeti znao je i kako se ponovno roditi i dati ovom našem jadnom sićušnom planetu čast i slavu koju ne dijele plamena sunca i ljubomorne planete: slavu jednog napuštenog groba.
Uskrs nije jeftina roba, nije jednokratna potrošna roba do koje je lako i brzo doći, konzumirati ju i potom baciti. Uskrs je ozbiljna i duboka stvarnost koja traži napor, koja traži i trpljenje, koja zapravo, na kraju krajeva, kao što je to slučaj i s Isusom, traži smrt. Nema Uskrsnuća bez smrti.
Kao što se Isus zaodjenuo u Marijino tijelo i krv i ponudio se za otkupljenje svijeta, tako se sada oblači u naše tijelo i krv i nudi naše patnje Ocu.
Ova stranica koristi dvije vrste kolačića: nužne tehničke kolačiće i kolačiće za analitiku. Slažete li se s korištenjem kolačića za analitiku?