Kršćanska šutnja je relacijska šutnja. Ne smije se misliti kao odsutnost riječi, kao susret s nečim što nema riječi. Šutnja u Bogu uvijek je šutnja riječi. Kršćanska šutnja treba biti šutnja s Riječju i pred Riječju.
"Odgovor na ova važna pitanja za nas i za Crkvu ovisi o tome je li današnja Crkva ili, ako jest, u kojoj je mjeri, Betanija - „Kuća siromašnih“, odnosno o tome jesmo li i koliko smo mi kršćani iskreni Isusovi prijatelji. I jesmo li kao njegovi iskreni prijatelji spremni s Marijom izabrati najprije bolji dio, biti njegovi učenici, sjesti do njegovih nogu, slušati, kako bismo nakon toga, pa i zbog toga, s Martom mogli biti prijatelji drugih ljudi i u posluživanju njima i njihovoj potrebi i njegovi poslužitelji", piše riječki nadbiskup koadjutor Mate Uzinić.
Učenici moraju biti siromašni, tj. slobodni od svega, ni na što navezani, iznutra i izvana moraju biti miroljubivi i mirotvorci. Donositi mir svojim pojavkom. U riječi apostola događa se sami Bog, on se spušta i blagoslivlja. Isus ih šalje kao ovce među vukove. Učenici nisu nikakav povlašteni rezervat unutar ovoga svijeta, nisu oni izdvojena grupica, nikakav geto, u koji se čovjek može skloniti od svijeta, nego oni moraju u svijet.
Ova stranica koristi dvije vrste kolačića: nužne tehničke kolačiće i kolačiće za analitiku.
Slažete li se s korištenjem kolačića za analitiku?