Davida, šesto dijete obitelji Darija i Petre Vincek i Luku, peto dijete obitelji Matije i Monike Šimunjak krstio je, u nedjelju, 28. rujna, mons. Ivan Šaško, pomoćni biskup zagrebački, u Župi sv. Šimuna i Jude Tadeja u Markuševcu.
Na temelju prispodobe o bogatašu i siromašnom Lazaru iz ulomka evanđelja biskup Šaško je u svojoj propovijedi posebno naglasio da „ovo naše slavlje, nedjelja, Dan Gospodnji, ova današnja euharistija, danas osobito krštenje, pokazuje uporišta koja su u suprotnosti sa stavom bogataša“ pa se pitao:
„Živimo li ovim slavljem otvorenost vječnosti prepoznavajući svoje ograničenosti i noseći čežnju za puninom?“ Nastavio je naglasivši: „Ovdje se uči blizina drugim ljudima, uočavajući potrebe bližnjih, kao i darove koje je nama Bog povjerio za radost svih drugih. Uči se uzajamno dijeljenje i pomaganje, što je vidljivo u malenosti znakova vode, ulja, odjeće, svjetla, kruha i vina, a sve nas to upućuje na istinu da nije potrebno obilje materijalnih dobara da bismo uistinu živjeli.“

Foto: Župa sv. Šimuna i Jude Tadeja
Biskup Šaško usmjerio je pozornost vjernika na dijelove obreda krštenja i euharistije u kojima je vidljiva suprotnost bogataševa stava:
Drugi nose dijete na krštenje, drugi su potrebni da dođemo do radosti, to je posebnost darovanoga života, ne dolazi od nas, nije u našoj vlasti.
Rekao je da je u srži svakog kršćanskog slavlja, svakog molitvenog susreta dar i velikodušnost, dodajući kako je kršćanstvu sasvim strana sebičnost jer očituje oholost, temeljni grijeh pobune protiv izvora našega života, protiv Boga, rekao je biskup.
Istaknuo je važnost ulja kojim se pomazuje krštenik koje je jasna slika izabranosti, ali i ublažavanja boli i vidanja rana. U obredu je prisutno i svjetlo, da život gledamo u svjetlu vječnosti i da ne potonemo u hladnoću, nego da nosimo toplinu poput svijeće – izvora te svjetlosti. „Bogata zemaljska raskoš i slika grimiza, odijela koji u svojoj raskoši ipak propada, ima suprotnost u bijeloj krsnoj haljini jednostavnosti i nepropadljivosti“, istaknuo je te dodao da se na to nadovezuju i imena dvojice krštenika koja je zatim pojasnio.
„David koji može biti viđen u kraljevskom sjaju i veličini, u uzvišenosti pomazanja, a nosi ime koje znači ljubljen, omiljen. David je pastir, ratnik, pjesnik, glazbenik, najvažniji među starozavjetnim kraljevima pa ipak on je najznačajniji po tome jer je ljubljen od Boga. Luka dolazi od latinske riječi lux, što znači svjetlo, a nama je posebno važan evanđelist Luka, evanđelist Božjeg milosrđa i brižnosti, evanđelist koji je sačuvao i za nas ovu prispodobu o Lazaru“, kazao je biskup.
Na kraju svečanog misnog slavlja uz zahvalu roditeljima na otvorenosti životu, novokrštenike je preporučio u brigu i molitve župne zajednice, a sve roditelje upozorio na novija nastojanja da se djeci pod brigom za odgoj ucjepljuju sadržaji protivni vjerničkom i prije svega zdravom načinu života, izvijestila je Zagrebačka nadbiskupija.