Uoči Susreta hrvatske katoličke mladeži u Bjelovaru, za izjavu smo zamolili Mateu Tokić, koordinatoricu volontera na Susretu.
Koliko volontera sudjeluje u organizaciji ovoga velikog susreta?
U samoj organizaciji susreta bit će uključeno oko 280 volontera koji će biti raspoređeni po samom Bjelovaru. “Pokrit” ćemo Boho park, Paviljon, a i bit ćemo prisutni na stadionu tijekom održavanja cijelog programa.
Koje su dužnosti volontera i odakle sve dolaze?
Volonteri dolaze iz gotovo svih župa naše biskupije. Njihova zadaća bit će koordinacija sudionika koji će s različitih strana i iz svih naših župa stizati u Bjelovar. Volonteri će biti uključeni i u formiranje procesije od stadiona, u raspodjelu sudionika u unaprijed određena polja na stadionu, kao i u usmjeravanje biskupa i svećenika. Uglavnom smo pokrili sva područja u kojima su nam potrebni volonteri, od samog Boho parka i Paviljona do stadiona.
Volonteri su uvijek srce svakoga velikog događaja.
Pomalo smo se pribojavali koliko će se volontera prijaviti, ali smo s ovih više od 280 jako sretni i zadovoljni.
Kada počinje radni dan volontera 17. rujna i kada završava?
Taj dan za nas počinje u ranim jutarnjim satima, već oko 7 sati, ovisno o tome kako će nam početi pristizati redovničke zajednice te knjižare koje će se nalaziti u samom Parku i oko Paviljona. A radni dan završit će u kasnim noćnim satima, nakon što ispratimo sve sudionike u njihovim autobusima kućama i “stavimo na spavanje” hodočasnike koji ostaju spavati u samom Bjelovaru.
Što biste poručili svim sudionicima i hodočasnicima na Susret hrvatske katoličke mladeži?
Dragi mladi, dočekat ćemo vas vedra srca, otvorenih ruku i spremni za sva vaša pitanja. Stojimo vam na raspolaganju, kako biste ovaj susret zapamtili i nosili u lijepom sjećanju.