"Iznad svega, želim da se ovaj presveti Sakrament poštuje i štuje i pridržava na mjestima koja su bogato ukrašena", riječi su koje je sv. Franjo napisao u svojem Pravilu.
Sveti je Franjo u potpunosti živio u siromaštvu, ali je vjerovao da Isus u euharistiji zaslužuje najbolje kaleže i tabernakul koji su se mogli napraviti, piše Kosloski s portala Aleteia.
Iako su mnogi upoznati sa siromašnim životom svetog Franje Asiškog, valja podsjetiti na to da je on bio gorljivi promicatelj pobožnosti prema Euharistiji. Čvrsto je vjerovao da je Isus uistinu i stvarno prisutan pod prilikom kruha i vina na misi. Imajući to na umu, uvijek je nastojao iskazati Isusu u Euharistiji svoje najveće poštovanje i predanost.
Kad bi sveti Franjo posjetio crkvu i vidio da je prljava, izvadio bi metlu i počistio je!
Ova euharistijska pobožnost proširila se na dragocjene posude koje su se koristile na misi. Napisao je u pismu svećenicima objašnjavajući zašto bi trebali koristiti kaleževe i tabernakule visoke kvalitete.
“Svi oni koji upravljaju takvim najsvetijim otajstvima, osobito oni koji to rade ravnodušno, razmatraju među sobom koliko bi mogli biti siromašni kaleži gdje se žrtvuju Tijelo i Krv našega Gospodina Isusa Krista. A mnogi ga ostavljaju na jadnim mjestima i nose ga usput bez poštovanja, primaju nedostojno i drugim dijele bez razlike. Odmah i odlučno ispravimo ove greške i druge; i gdje god bi Presveto Tijelo našega Gospodina Isusa Krista bilo nepropisno čuvano, neka se odatle ukloni i neka se stavi i zatvori na dragocjeno mjesto.”
To je mjesto ponovio u svom Pravilu.
“Iznad svega, želim da se ovaj presveti Sakrament poštuje i štuje i pridržava na mjestima koja su bogato ukrašena.
Sveti Franjo je silno volio Isusa i proveo je ostatak svog života nudeći mu svako svoje djelovanje. S gorućom vatrom ljubavi u srcu, nije mogao podnijeti gledati kako se prema Isusa loše postupa. Njegova želja da se s takvim poštovanjem odnosi prema Euharistiji ima smisla samo ako se gleda kroz leću stvarne Isusove prisutnosti jer je Isus doista prisutan pod prilikama kruha i vina, a onda je jasno zašto je sveti Franjo držao do toga da sve što sadrži Euharistiju treba biti prikladno za Kralja.