Organizacijama koje se bore protiv gladi u svijetu Viber će pomoći sticker paketom i vlastitim communityjem, u kojima će milijune korisnika motivirati na akciju.
Rakuten Viber, jedna od vodećih svjetskih aplikacija za laku i besplatnu komunikaciju, najavila je predstavljanje svoje kampanje za pomoć u borbi protiv gladi u svijetu, izazvane nestašicom hrane zbog pandemije COVID-19. Novi sticker paket i community, posebno kreirani za ovu priliku, pomoći će motivirati Viberove korisnike, zaposlenike i postojeće partnere poput Organizacije za hranu i poljoprivredu Ujedinjenih naroda (FAO), Međunarodne federacije društava Crvenog križa i Crvenog polumjeseca (IFRC), World Wide Funda (za prirodu) (WWF), UNICEF-a, U-reporta i organizacije U.N. Migration.
COVID-19 poremetio je funkcioniranje gotovo svake industrije i institucije, uključujući i važne lance opskrbe hranom. Prema procjenama U.N. World Food Programme (WFP) iz travnja, više od 265 milijuna ljudi bi se tijekom 2020. moglo naći pred prijetnjom gladi, što je gotovo dvostruko više nego prošle godine. Preokret takvog negativnog trenda znači spašavanje ljudskih života, a Viber planira odraditi svoj dio.
Inicijativa za pomoć uključuje edukativni community “Fight World Hunger Together”, pokrenut od strane Vibera, kao i Viberov sticker paket na engleskom i ruskom. Ovo je prvi community svoje vrste, a korisnicima će pružati informacije kako promjenom navika po pitanju prehrane, kupovine namirnica i kuhanja mogu izbjeći bacanje hrane i stvaranje otpada. Time će onima najugroženijima pomoći osigurati stabilan izvor hrane, a usput i pružiti bolju edukaciju o problemu gladi u svijetu. Sadržaj će kreirati Viberovi humanitarni partneri, koji na platformi imaju i vlastite kanale.
Korisnici kampanju mogu podržati i financijski, preuzimanjem posebnog sticker paketa – novac sakupljen preuzimanjem stickera bit će doniran humanitarnim udrugama koje se bore protiv gladi u svijetu. Usto, Viber onima koji trenutno nisu u mogućnosti donirati nudi opciju pružanja podrške pridruživanjem novom communityju i pozivanjem obitelji i prijatelja. Kada community dosegne milijun korisnika, Viber će skupljenom iznosu pridodati i donaciju od 10.000 dolara, čime ljude želi potaknuti da i sami sudjeluju, što je od velike važnosti za ovakav poduhvat.
“Svijet se mijenja brže nego ikada, a COVID-19 učinio je ionako ugrožene populacije još ranjivijima. Jedan od najvećih izazova pandemije je svjetska nestašica hrane i porast slučajeva gladi. Viber ne može samo šutke gledati i ništa ne poduzeti,” izjavio je izvršni direktor Rakuten Vibera Djamel Agaoua.
Rakuten Viber spaja ljude. Svjetska baza korisnika na raspolaganju ima široku paletu funkcija – kao što su chat uživo, video pozivi, razmjena poruka unutar grupa i praćenje njihovih omiljenih brendova i poznatih osoba. Svojim korisnicima osiguravaju besplatnu i sigurnu okolinu za dijeljenje svoje svakodnevice.
Rakuten Viber je članica Rakuten grupacije tvrtki, svjetskog lidera u elektroničkoj trgovini i financijskim uslugama. Službeni je komunikacijski kanal FC Barcelone i službena aplikacija za slanje poruka i pozive Golden State Warriorsa.