"Godišnju nagradu za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja“ u kategoriji za najbolji radijski prilog najviše glasova dobio je novinarski rad Snježane Kirinić Grubić "U školi čitamo mi s ljubavlju Brlićku svi" - povodom rođendana I. B. Mažuranić u emisiji "Školski sandučić" na Hrvatskom katoličkom radiju. Riječ je o godišnjoj nagradi za novinarske radove koji promiču vrijednosti obrazovanja koju sedmu godinu zaredom dodjeljuje udruga Pragma, u suradnji s Gradom Zagrebom i Društvom za komunikacijsku i medijsku kulturu. Dodjela nagrada bila je u četvrtak, 16. srpnja, putem interneta uslijed posebnih okolnosti zbog pandemije koronavirusa.
Prema riječima predsjednika udruge Pragma Nedjeljka Markovića, ove godine je u ocjenjivanju radova sudjelovalo 25 odgojno – obrazovnih ustanova iz cijele Hrvatske te su u ocjenjivanju sudjelovali učenici, nastavnici i roditelji. Tema ovogodišnje Nagrade odnosila se na koncept privrženosti (vezane uz Pragminu publikaciju ‘Blizu’) koja u središte stavlja emocionalne veze koje dijete ostvaruje s odraslim osobama, a djeca (i odrasli) prirodno teže održavati i njegovati tu blisku vezu, osobito u stresnim uvjetima.
U kategoriji za najbolji TV/online prilog najviše glasova dobio je novinarski rad Maje Medaković “Marijana, djevojčica bez interneta“, Nova TV – Provjereno.
Urednica redakcije dječjeg programa Snježana Kirinić Grubić otkrila je kako je došla na ideju snimanja nagrađenog priloga “U školi čitamo mi s ljubavlju Brlićku svi” – povodom rođendana I. B. Mažuranić u emisiji “Školski sandučić” na Hrvatskom katoličkom radiju:
“Imam dobru suradnju s učiteljima i vjeroučiteljima diljem Lijepe Naše jer na Hrvatskom katoličkom radiju radim i emisiju natjecateljskog karaktera ‘Pametna pitanja za pametne glave’ u kojoj se natječu ekipe učenika šestih razreda predvođene svojim vjeroučiteljima i učiteljima. U toj emisiji pitanja su sastavljena tako da nastojim povezati znanje iz društvenih predmeta koje učenici stječu tijekom šest godina, ne samo iz vjeronauka, već i iz književnosti, geografije, povijesti, prirode, pa mi vjeroučitelji i učitelji javljaju kad imaju neke lijepe projekte koje provode sa svojim učenicima na školi.
Tako mi je vjeroučiteljica iz OŠ Nikole Hribara u Velikoj Gorici javila da rade zanimljiv projekt čitanja lektire na djeci prihvatljiviji način od uobičajenog čitanja. Vjeroučiteljica mi je pojasnila da je u projekt uključeno nekoliko razreda (različiti uzrast djece), nekoliko učitelja, roditelji, čak i djelatnica cvjećarne, a obuhvatio je, uz čitanje, i likovnost i glumu. Mame su pokazale svoju vještinu izradom prekrasne maštovite torte uz koju su se svi na kraju osladili, a gospođa iz cvjećarne napravila je prelijepe cvjetne ukrase na šeširima. Nakon što su me obavijestili o projektu, prepoznala sam vrijednost obrađivanja lektire na takav način, dogovorila sam termin kad ću doći k njima i zabilježila sam priču.”
Kirinić Grubić istkanula je kako su učenici bili zadovoljni kad su čuli prilog na radiju: