Na ovogodišnju Cvjetnicu zaključena je molitvena kampanja Inicijative "40 dana za život", koja je angažirala preko 2000 ljudi u molitvi ispred bolnica i domova zdravlja, a kasnije i u svojim domovima, za ukidanje pobačaja i spašavanje života nerođenih.
Trinaesta molitvena kampanja Incijative “40 dana za život”, zaključena je na Cvjetnicu. Kampanja se razlikovala od svih prijašnjih zbog toga što su molitelji 20. dana prestali bdijeti ispred svih bolnica i domova zdravlja zbog proglašenja pandemije koronavirusa i preporuka Nacionalnog stožera civilne zaštite. Međutim, mnogi su nastavili molitvu u svojim domovima, a kako poručuju iz Inicijative, poznata su dva slučaja u kojima je život djeteta spašen za vrijeme kampanje.
“U Hrvatskoj znamo za dva spašena života od smrti pobačajem. Radi se o dvije majke koje su nakon razgovora i pomoći koju smo im pružili, odlučile zadržati svoju djecu“, rekla je Dijana Brozović voditeljica tima za trudnice “Nisi sama“, koji materijalno i duhovno brine o majkama i trudnicama i inače, a posebno u ovim teškim vremenima.
“U svijetu je do sada od osnutka kampanje spašeno preko 17000 dječjih života, za koje se zna, a još ih je mnogo za koje zasigurno znaju samo njihove majke i Gospodin u svojoj providnosti.“ nadodao je Ante Čaljkušić, predsjednik “40 dana za život”. “Raduje nas i informacija da je značajno smanjen broj namjernih pobačaja i zbog novonastalih okolnosti. Zahvalni smo Gospodinu što je i ovu situaciju okrenuo na dobro”.
Do sredine kampanje ispred bolnica i domova zdravlja sudjelovalo je nešto više od 2000 molitelja.
Prema službenim stranicama, Inicijativa je pokrenuta 2014. u Hrvatskoj, a od tada broji sudjelovanje preko 10 000 ljudi u 35 različitih gradova. Na svjetskoj razini, Inicijativa se provodi u 60-ak zemalja u 855 gradova.
Do sredine kampanje ispred bolnica i domova zdravlja sudjelovalo je nešto više od 2000 molitelja, a nakon 20. dana kampanje u svojim domovima uključili su se još mnogi, a puno je gradova i povećalo svoju satnicu bdjenja pa se bdjelo i danju i noću.
Ova kampanja bila je još posebna i zbog toga što je kampanju obilježila straža sv. Josipa, tj. sat u tjednu kada su bdijeli muškarci. Poseban je naglasak stavljen na program za iscjeljenje rana izabranog i spontanog pobačaja kod očeva “Iscjeljenje očeva srca”.
Na samom početku jesenske kampanje ponovno ćemo organizirati Marijansku procesiju za život.
“Iščekujemo jesensku kampanju i ulaskom u svaku novu čvrsto vjerujemo da će biti posljednja jer će namjerni pobačaj u Hrvatskoj prestati.“, poručila je Petra Milković, izvršna direktorica Inicijative. “Na samom početku jesenske kampanje ponovno ćemo organizirati Marijansku procesiju za život te se tako predati u sigurne Gospine ruke vjerujući da će ona voditi i cijelu kampanju, i borbu za život i prestanak namjernog pobačaja”.