Hrvatski Caritas objavio je 21. srpnja kako zapošljava asistenta u odjelu Financija i administrativnog službenika.
Hrvatski Caritas je pastoralno-karitativna ustanova Hrvatske biskupske konferencije. Ustanova predstavlja krovnu organizaciju mreže 16 nad/biskupijskih Caritasa i Caritasa Vojnog ordinarijata u Republici Hrvatskoj i službeni je predstavnik mreže na nacionalnoj i međunarodnoj razini.
„Vizija našeg djelovanja se očituje kroz doprinos životu u punom dostojanstvu svake osobe te u promicanju mira i stvaranju civilizacije solidarnosti. Naša misija se temelji na službi djelotvorne ljubavi prema potrebitima”, navodi među ostalim u natječaju Hrvatski Caritas.
„Riječ je o projektnom zapošljavanju na određeno radno vrijeme, točnije do kraja travnja 2024. godine do kada su osigurana sredstva u projektu, ali s potencijalnom mogućnošću naknadnog ostvarivanja radnog odnosa na neodređeno vrijeme”.
Zainteresirani trebaju poslati svoj životopis i pismo namjere na caritas.croatia@caritas.hr do 3. kolovoza.
U nastavku prenosimo tražena radna mjesta i uvjete koje je odredio Hrvatski Caritas:
Asistent u odjelu Financija (m/ž)
Opis posla:
• koordinacija i asistencija u procesu distribucije Aircash kartica te implementacija ugovorenih operativnih procedura
• registracija baza podataka korisnika uz evidenciju promjena u sustavu
• koordinacija i asistencija u komunikaciji s provedbenim partnerima
• komunikacija i informiranje krajnjih korisnika
• asistencija i pomoć oko pravovremene distribucije sredstava krajnjim korisnicima
• podrška u provođenju redovnih aktivnosti i isporuka u području financija
• podrška u usklađenosti administrativnih sustava, procesa i načina rada organizacije s propisima i politikama provedbenog partnera i zakonskim okvirima
• sudjelovanje u aktivnostima plaćanja i novčanih tokova unutar rada odjela
• sudjelovanje u kontiranju i evidenciji troškova na pojedinim projektima sukladno zakonskim propisima i internim potrebama
• priprema i kreiranje financijskih izvještaja sa svrhom pravovremenog izvještavanja provedbenog partnera
• prikupljanje i unos podataka u različite financijske tablice
• primarno ispunjavanje projektnih radnih zadataka, a po potrebi ispunjavanje i ostalih radnih zadataka i zaduženja po nalogu Ravnatelja organizacije
Što kod kandidata cijenimo:
• iskustvo u poslovnoj administraciji, vođenju i kadrovskoj organizaciji
• odgovornost i predanost poslu
• točnost, preciznost i brzina u obavljanju zadataka
• fleksibilnost, motiviranost i brzo savladavanje poslovnih zadataka te želja za učenjem i usavršavanjem
• napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
• poznavanje još jednog stranog jezika je prednost
• sposobnost multitaskinga
• spremnost na rad u međunarodnom okruženju
• poštivanje misije i vizije te protokola i pravilnika Poslodavca
• odlično poznavanje rada na računalu u MS Office paketu
Što nudimo:
• sudjelovanje na međunarodnim projektima i u internacionalnom okruženju
• rad u motiviranom i timskom okruženju
• mogućnost humanitarnog doprinosa kroz svoj rad i djelovanje
• mogućnost daljnjih edukacija i usavršavanja
• neto plaću od 1.200,00 EUR
Administrativni službenik (m/ž)
Opis posla:
• podrška u provođenju projekta pomoći ranjivim skupinama Ukrajinaca
• prikupljanje i ažuriranje potporne projektne dokumentacije s provedbenim partnerima i na razini organizacije
• usklađivanje i koordinacija sustava izvještavanja u odnosu na propisane standarde provedbenih partnera kao i lokalne propise
• pomoć u koordinaciji i organizaciji putovanja za zaposlenike ili partnere organizacije u sklopu projektnih aktivnosti
• izrada putnih naloga i evidencija prateće dokumentacije u sklopu službenih putovanja za zaposlenike ili partnere organizacije
• sudjelovanje u organizaciji stručnih usavršavanja
• provođenje ostalih aktivnosti, procesa i radnih politika u domeni odgovornosti koje su u skladu s propisima provedbenog partnera kao i zakonskim propisima i odredbama
• rad u internim sustavima i programima te bilježenje i evidencija informacija relevantnim za pojedini projekt ili poslovanja općenito
• primarno ispunjavanje projektnih radnih zadataka a po potrebi ispunjavanje i ostalih radnih zadataka i zaduženja po nalogu Ravnatelja organizacije
Što kod kandidata cijenimo:
• iskustvo u poslovnoj administraciji
• odgovornost i predanost poslu
• točnost, preciznost i brzina u obavljanju zadataka
• fleksibilnost, motiviranost i brzo savladavanje poslovnih zadataka te želja za učenjem i usavršavanjem
• napredno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu
• poznavanje još jednog stranog jezika je prednost
• sposobnost multitaskinga
• spremnost na rad u međunarodnom okruženju
• poštivanje misije i vizije te protokola i pravilnika Poslodavca
• odlično poznavanje rada na računalu u MS Office paketu
Što nudimo:
• sudjelovanje na međunarodnim projektima i u internacionalnom okruženju
• rad u motiviranom i timskom okruženju
• mogućnost humanitarnog doprinosa kroz svoj rad i djelovanje
• mogućnost daljnjih edukacija i usavršavanja
• neto plaću od 1.200,00 EUR