Budi dio naše mreže

Povodom Međunarodnog dana savjetodavnih linija udruga Hrabri telefon započela je kampanju „Pomozite da Hrabri telefon i dalje zvoni“ kako bi idalje osigurali dostupnost psihosocijalne podrške djeci, mladima i roditeljima putem svojih savjetodavnih kanala.

/ ks

Hrabri telefon godišnje primi preko 4000 poziva, zovu ga djeca, mladi i roditelji kako bi povjerili stručnoj osobi s druge strane komunikacijske linije o onome što ih tišti, a o čemu ne mogu razgovarati s bližnjima.  Savjetodavni kanali Hrabrog telefona (Hrabri telefon za djecu 116 111, Hrabri telefon za mame i tate 0800 0800, e-mail/chat/forum) mjestu su povjerenja i traženja podrške u svim situacijama koje se tiču roditeljstva i odrastanja djece i mladih. Često je upravo linija povjerenja Hrabrog telefona i prvo mjesto na kojem se djeca povjere o svojim iskustvima i potraže savjet.

Od ponedjeljka do petka u vremenu od 9 do 20 sati djeca i mladi mogu nazvati telefonsku liniju pomoći na broj 116 111, a roditelji 0800 0800. Podrška je dostupna i putem e-maila, chata, foruma ili Facebooka. Savjetovatelji su dostupni uživo na chatu od 15 do 19 sati, dok je ostale kanale e-savjetovanja moguće kontaktirati u bilo koje vrijeme.

Samo jedan razgovor može biti dovoljan poticaj djeci, mladima i roditeljima da pronađu svoju unutarnju snagu i hrabrost promijeniti ono što ih muči, brine i uznemiruje, a svaka donacija omogućuje da Hrabri telefon i dalje zvoni. Sredstva se prikupljaju putem mrežne stranice Hrabrog telefona https://hrabritelefon.hr/#donations-section. Sve informacije o kampanji mogu se pratiti putem Facebook stranice udruge https://www.facebook.com/HrabriTelefon/ .

„Hrabri telefon često je prvo mjesto na kojem se djeca povjere o problemu koji imaju, a u zadnjim godinama primjećujemo kako su sve teži problemi koji ih brinu, ljute, vrijeđaju i ponižavaju radi kojih osjećaju sram, tugu i bespomoćnost. Svaku donaciju iskoristit ćemo za pružanje podrške djeci, mladima i roditeljima kako nijedno dijete ne bi bilo samo, kako bi mladima pomogli pronaći smisao, a roditeljima dali snagu da budu bolji roditelji.“ izjavila je Hana Hrpka, prof., predsjednica Hrabrog telefona u povodu obilježavanja Međunarodnog dana savjetodavnih linija.

Tijekom 2021. godine Hrabri telefon za djecu 116 111 najčešće je nazivan zbog traženja informacija vezanih uz različite teme, a tiču se  psihosocijalnih teškoća i mentalnog zdravlje (20%), zlostavljanja i nasilja (22%) te obiteljskih odnosa (18%). Kada je riječ o pozivima vezanim uz mentalno zdravlje, najveći broj ih je vezan uz suicidalnost (17%), anksioznost (16%), depresivnost (14%), samoozljeđivanje (12%), usamljenost (5%), panični napadaji (5%) i ostalo (30%).

Hrabri telefon za mame i tate 0800 0800 najčešće je tijekom 2021. zvonio zbog upita vezanih uz obiteljske odnose (30%), teme zlostavljanja i nasilja (19%), psihosocijalne poteškoće i mentalno zdravlje djece (10%), kao i traženje općenitih informacija o raznim temama (teškoće djece, prava djece, o liniji, o institucijama i slično) (23%).

Plakat kampanje / Foto: Hrabri telefon

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate prijedlog za vijest, pošaljite nam na info@hkm.hr

Rezultati pretrage za pojam:

Danas slavimo sv. Joakima i Anu, Isusove djeda i baku – savršen dan da se prisjetimo i naših ‘neopjevanih heroja