Ali nije svaka duša prikladno pripremljena da može primati njegove zrake i njegovu toplinu. Duše koje se ne pripremaju čišćenjem od grijeha i na vlastitu kožu ne nanose namaz njegove milosti, ne mogu izdržati njegov žar, te stajući pred njega nespremne samo sebi čine duhovnu štetu.
U nastavku donosimo kratko promišljanje don Ivana Bodrožića o duhovnom čišćenju koje nam je jednako potrebno kao i ono tjelesno. Don Ivan Bodrožić svećenik je Splitsko-makarske nadbiskupije te na svojoj mrežnoj stranici Patrologija redovito objavljuje meditacije i pomišljanja nad nedjeljnim evanđeljem.
U danima sunčane žege i vrućina, kada mnogi odlaze na more ili se na drugim mjestima izlažu suncu, neophodna im je zaštita od sunčanih zraka. Jer jako sunce može nenaviklu kožu oštetiti i dovesti do opekotina. Premda svi znaju koju dobrobit donosi sunce, zbog čega mu i izlažu svoje tijelo da mu upijaju zrake i svu ljekovitost, ipak znaju da treba biti vrlo pozorni pri tome.
Oni pak koji se neoprezno izlože, dobiju opekotine i bolno iskustvo bez ikakve koristi od sunčanja. Slično je i u duhovnom životu, jer Bog je sunce duše i ona se na njegovim zrakama grije i sunča.
Mnogi onda koriste zaštitne kreme i druge prikladne preparate kojima se nenavikla koža štiti od sunčane snage, kako bi se potom mogla izložiti i uživati blagodati izlaganja suncu. Oni pak koji se neoprezno izlože, dobiju opekotine i bolno iskustvo bez ikakve koristi od sunčanja. Slično je i u duhovnom životu, jer Bog je sunce duše i ona se na njegovim zrakama grije i sunča.
Duše koje se ne pripremaju čišćenjem od grijeha i na vlastitu kožu ne nanose namaz njegove milosti, ne mogu izdržati njegov žar, te stajući pred njega nespremne samo sebi čine duhovnu štetu.
Ali nije svaka duša prikladno pripremljena da može primati njegove zrake i njegovu toplinu. Duše koje se ne pripremaju čišćenjem od grijeha i na vlastitu kožu ne nanose namaz njegove milosti, ne mogu izdržati njegov žar, te stajući pred njega nespremne samo sebi čine duhovnu štetu.
A oni koji se pravilno zaštite čišćenjem od grijeha i poroka, te natapanjem njegovom milošću, oni mogu bezbrižno uživati pa i u neposrednom doticaju s njime.