Budi dio naše mreže

Jesenska kampanja Inicijative 40 dana za život održana je u 34 grada na 36 mjesta bdjenja, a tema ovogodišnje kampanje nosila je naziv Iscjeljenje očeva srca u svrhu podizanja svijesti o važnosti očeva u obitelji te koliko važnu ulogu imaju u životu svoje djece.

/ dz

„Ova jesenska kampanja započela je marijanskim procesijama u cijeloj Hrvatskoj. Iako je bila izazovna zbog novonastale epidemiološke situacije, organizacija procesija pokazala se dobrim putem i radosni smo zbog ljudi koji su se okupili te se dostojanstveno i s pouzdanjem preporučili Bezgrješnom Srcu Marijinu.‟, rekao je Ante Čaljkušić, predsjednik Inicijative te nastavio: „U kampanji je svojim bdjenjem pred bolnicama i domovima zdravlja sudjelovalo 2000 ljudi, a znamo za jedan spašen život u Zagrebu.

Petra Milković, izvršna direktorica Inicijative, rekla je: „Ova je kampanja tematski bila nastavak korizmene, koja je prekinuta 20. dan, te se nastavila u domovima naših vjernih molitelja. Zato smo i ovu kampanju odlučili posvetiti očevima, a tema je bila Iscjeljenje očeva srca. Posebno su nas dirnuli citati djece koje smo skupili prije početka kampanje, a odgovarali su na pitanja: Zašto volim svog tatu? Tko je tata za mene? Tko je moj tata?

Tako su neki od citata djece bili: „Volim tatu jer ga je Bog stvorio i on je zato dobar. On je za mene otac moj.‟, „Volim tatu zato što je jako dobar i zato što gradi kuću za cijelu obitelj.“, „Moj tata je mamin muž i volim ga zato što ga mogu grliti i voliti.“

„Ovim citatima smo željeli osvijestiti važnost očeva u obitelji te koliko važnu ulogu imaju u životu svoje djece. Iz iskustva znamo da se većina pobačaja ne bi dogodila da otac djeteta stane uz majku te u obranu svoga nerođenog djeteta.“, zaključio je predsjednik Inicijative Ante Čaljkušić.

Tijekom kampanje održale su se prve duhovne vježbe za očeve koji nose ranu izabranog ili spontanog pobačaja. Duhovne vježbe za očeve, a i za majke, održavat će se i tijekom sljedeće kampanje, u korizmi.

Ovu kampanju obilježili su i jumbo plakati s natpisom Za mene se vrijedi boriti, a sve fotografije i lokacije mogu se pogledati na: http://hrvatskazazivot.com/pro-life-jumbo-plakati-osvanuli-diljem-hrvatske/

Usred kampanje održana je i Prva internetska večer dobročinitelja za udrugu Hrvatska za Život i incijativu 40 dana za život, a snimka se može pogledati na: https://www.facebook.com/1376305442630073/videos/3431793653522924

 

Kontaktirajte nas

Ukoliko imate prijedlog za vijest, pošaljite nam na info@hkm.hr

Slušajte HKR

Rezultati pretrage za pojam:

Danas slavimo sv. Joakima i Anu, Isusove djeda i baku – savršen dan da se prisjetimo i naših ‘neopjevanih heroja