Pomoćni augsburški biskup Florian Wörner od ove školske godine ponovno predaje vjeronauk u školi. „Kad sam prije 15 godina posljednji put imao nastavu, na stolu je bio dnevnik. U njega se upisivalo koji učenici nedostaju i koje se domaće zadaće trebaju obaviti. Sada imam tablet i unosim koja djeca nedostaju zbog bolesti i te stvari“, rekao je.
Je li potrebno da se nastava vjeronauka odvija u školi, nije li dovoljno da djeca slušaju samo župne kateheze? Ako izguramo vjeronauk iz nastave raste profit, a gubi se identitet, jača individualizam dok slabi dijalog? Treba li škola ponuditi odgovore na najdublja pitanja o smislu i svrsi života? Je li kritičko mišljenje doista alternativa vjeronauku? Kako će nastava vjeronauka izgledati ubuduće? Kako i gdje profesori uče holistički raditi, spojiti u nastavi tijelo i duh, emocije i kogniciju? Što je TCI? O ovim pitanjima razgovarali smo s prof. dr. sc. Jadrankom Garmaz, novom predstojnicom Katehetskog ureda Splitsko – makarske nadbiskupije i pročelnicom Katedre religiozne pedagogije i katehetike na Katoličkom bogoslovnom fakultetu Sveučilišta u Splitu.
Ova stranica koristi dvije vrste kolačića: nužne tehničke kolačiće i kolačiće za analitiku.
Slažete li se s korištenjem kolačića za analitiku?